czwartek, 29 października 2009

Eksperymenty...

choinkowe

Tym razem druciany stelaż ułożył mi się w kształt, przypominający choinkę (przynajmniej mam taką nadzieję)
I uplotłam kolejne takie świąteczne ozdoby...

 


z ciemnozielonego sznurka...

 


wydawały mi się jakieś takie bure... i nijakie...

 


więc postanowiłam je nieco "ubrać"...

 


i ozłocić (oplotłam je złotą nitką i ozdobiłam zielonymi koralikami)

 


O, i nawet wypróbowałam jak by można je wykorzystać...

 


nadają się na ozdobienie świątecznej świecy...

 


albo stroika (oczywiście takiego bardziej dopracowanego-to jest wersja demonstracyjna)...

 


Choineczek uplotłam sześć...a każda jest inna, jak na prawdziwe choinki przystało (bo czyż znajdziecie w lesie dwa identyczne drzewka???)

 
Posted by Picasa


Oj, dużo tej makramy ostatnio, dużo...muszę na chwilę odpocząć...a mam taki zamiar, bo dziś kupiłam sobie włóczkę i ambitnie zabrałam się za szydełko...a co z tego wyniknie...coś mi się wydaje, że na efekty trzeba będzie dłuuugo czekać.

Dziękuję Wam kochane, za te wszystkie pochwały odnośnie fioletowej broszki, cieszę się każdym pozostawionym przez Was słowem...
Pozdrawiam cieplutko :)

9 komentarzy:

  1. Fantastyczne te choinki, choć przyznam szczerze, że mnie takie bure urzekły właśnie, podobnie poprzednie serducha też idealne ... powiem szczerze, że strasznie mnie kusisz tymi ozdóbkami tyle, że ja potrzebowałabym białe :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niepowtarzalne choinki! a dzięki koralikom mają taki bardziej odświętny charakter.
    Sposoby na wykorzystanie choinek super!...
    Skuś się jeszcze na białe :) wyglądałyby ślicznie na choince :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A białe będą, będą...czekam tylko na przesyłkę, bo zamówiłam sobie aż trzy rolki białego sznurka...więc jak tylko dojdzie, to...do roboty,do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinki śliczne.Jestem pod wrażeniem.Ciociu zaskakujesz mnie coraz bardziej.Oczywiście na plus.Pozdrawiam gorąco w te chłodne dni i czekam na następne eksperymenty:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jakie wspaniałe choinki! Wspaniale tworzysz:) Podziwiam Twoje prace:)Cudo!!! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne są te choinki. świetna ozdoba (ozdoba sama w sobie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie może oczywiście zabraknąć tu i mojego ukłonu w stronę Twoich pomysłowych choineczek.śliczne!.Ja siedzę w bombkach,nawet nie mam czasu na bloga.Pozdrawiam i życzę natchnienia na dalsze ozdóbki świąteczne,może jakieś gwiazdeczki? :c)
    Segregatorki powyżej,oczywiście też świetne!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...