poniedziałek, 8 marca 2010

Dziś Dzień Kobiet :)

A ja dostałam informację od Babci Vilemoo że dotarła do niej przesyłka z wymianki organizowaniej przez Agnieszkę MD
Mogę więc pokazać, co przyszykowałam:

 


Po pierwsze, notesik-skrapuszko (pisałam wcześniej, że zrobiłam ich kilka)... z kwiatuszkiem, bo zasadą wymianki, było zrobienie kwiatka, lub przedmiotu z motywem kwiatowym.

 


Po drugie...kwiatek, pomarańczowy, gdyż drugim założeniem wymianki była praca w wybranym przez uczestnika kolorze.

 


Zapakowane w takie, nawiasem mówiąc, kwiatowe pudełko...



z uheklowanym przeze mnie kwiatkiem z przodu i papierowym kwiatkiem na wierzchu pudełka...

 


do tego troszkę przydasi, i słodkości nieco :)
A najważniejsze, że paczuszka dotarła na czas i co najważniejsze, zawartość spodobała się obdarowanej!

Radosnego dnia Wam życzę, Kobietki Drogie!

I bardzo dziękuję za wszystkie cudowne komentarze, które tu zotawiacie...tak miło się je czyta i tyle dają radości i zadowolenia :)

5 komentarzy:

  1. i jak tu nie zostawić komentarza, jak takie śliczności pokazujesz, super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent, obdarowana pewnie jest przeszczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDA!!!
    Zapraszam po wyróżnienie! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudną paczuszkę przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...