czwartek, 4 marca 2010

Chwalę się!

Przyleciała do mnie pacuszka z Białegostoku od Agnieszki N(niestety nie znam jej wirtualnego miejsca pobytu).
To w ramach zabawy w Szafie cukierkowo-wymiankowej

Gdy otwarłam pięknie zapakowaną paczuszkę w pierszej chwili oczarował mnie zapach (to za sprawą świeczuszek cudownie pachnących), później to, co w niej zobaczyłam...

 


Agnieszka zrobiła dla mnie piękną kartkę

 


i notes cudny, na moje zapiski osobiste :)

 


i obsypała mnie całym mnóstwem wspaniałych "przydasi", tak coś dla ducha..i dla ciała dostałam :)
DZIĘKUJĘ CI AGNIESZKO Z CAŁEGO SERCA!
Właśnie piję pyszną zieloną herbatkę, którą też od Agnieszki dostałam :)

A to jeszcze nie wszystko...
Luna i Kaprys zaszczyciły mnie takim wyróżnieniem



Dziękuję Wam dziewczyny serdecznie :)
A ponieważ wyróżnienie to obwarowane jest takimi zasadami:
1. podziękować osobie, która je podarowała
2. podlinkować ją na swoim blogu
3. podarować 10 osobom
4. wyróżnione osoby podlinkować
5. poinformować je, zamieszczając informację w komentarzach

...to się z nich teraz wywiązuję i wyróżnienie przekazuję dla:
*Pat ze Srebrnego Gaju za poczucie humoru i szycie wspaniałe
*Leny_WZ za papierem czarowanie
*Jednoskrzydłej za bardzo udane z jajkami eksperymentowanie
*Penini za jej niewyczerpany potencjał twórczy
*Doroty za piękne, haftowane kartki
*Demonki za "graciarnię" pełną cudowności
*Rachel za piekne karteczki i kwiatów umiłowanie
* Marysi za ubarwanie życia szyciem pięknym
* Sanki co ciągle mnie swoimi cudnymi pomysłami zaskakuje
* Rybiookiej za świetne notesy, albumu, kartki...i wszystkie piekne rzeczy :)

UFF!
Jest dziesięć...tylko...i aż dziesięć...tak trudno jest wybrać!
Dlatego wszystkim, tu zaglądającym dedykuję cały, wspaniały MEGAPAK wyróżnień, którymi dzisiaj obdarowała mnie Lucyna
Bardzo Ci DZIĘKUJĘ!




Buziaki dla Was!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję prezentu z wymianki.Piękny!
    Ja jeszcze czekam
    Swój wysłałam ale chyba nie dotarł jeszcze do adresata.
    Aha oczywiście gratuluję wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent super! ja tez dzisiaj dostał! :-)
    Dziękuję za wyróżnienie!!! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie,się nie spodziewalam:))a prezent oczywiście cudowny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :) że tak postrzegasz mojego bloga ;)
    Niespodziewajki cudniaste i dobrze że się chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję ogromnie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Monia dostałaś super paczuszkę i gratuluję wyróżnień :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezmiernie sie ciesze! Dziekuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie! Bardzo się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za wyróżnienie:) i gratuluje!!:0)...fajny prezenick..ja też dziś dostałam...fajnie jest dostawać prezenciki:):)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...