piątek, 28 maja 2010

Trochę o mnie ???

Czyli nowa blogowa zabawa...
tym razem zabawa polega na odpowiedzeniu na 12 pytań:

1. Jakie jest twoje pierwsze imię?
2. Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
3. Do jakiej szkoły chodziłeś?
4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
5. Kto jest twoim idolem?
6. Ulubiony napój?
7. Wymarzone wakacje?
8. Ulubiony deser?
9. Kim jesteś lub chcesz być?
10. Co kochasz?
11. Jedno słowo, które Cie określa?
12. Imię na blogerze?


Nasze odpowiedzi na powyższe pytania wpisujemy w wyszukiwarce flickr i wybieramy obrazek, który się nam spodoba z pierwszej strony.
Adresy URL kopiujemy w odpowiednie pola w Mosaic Maker (ustawiamy 4 kolumny (columns) i 3 wiersze (rows) ), wciskamy Create.
I w ten sposób powstaje nam mozaika o nas...

Zaproszona do zabawy przez Agnieszkę MD postanowiłam spróbować.

Oto moje odpowiedzi:

1. Monika
2. Spagetti
3. Akademia pedagogiczna
4. Brązowy
5. Maryja
6. Kawa
7. Alpy
8. Galaretka z owocami
9.Jestem mamą... chcę być dobrą mamą
10. Makramę :)
11. Radosna
12. Mazmika


I to co w mikserze wyszło...



Muszę przyznać, że mozaika wyszła ciekawie.
Najbardziej byłam zaskoczona gdy znalazłam zdjęcie z nazwą uczelni, którą ukończyłam :)
No i jeden mankament...troszeczkę te zdjęcia poucinało :(

Wszystkich chętnych zapraszam i namawiam do mozaikowej zabawy...a szczególne zaproszenie kieruję do:
Demonki
oraz Ili

Pozdrawiam serdecznie...i miłej, słonecznej niedzieli życzę.

2 komentarze:

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...