piątek, 23 sierpnia 2013

Wielki błekit :)



Po pierwsze na karteczce!
 


Kolejna ślubna na Galeriowych papierkach.
Z rożkami wypełnionymi tiulem, różyczkami z wykrojnika i odrobiną gipiury.
 


A jak błękit to i kopertę zrobiłam niebieską :)
 


Morsko błękitne klimaty panują też w pokoju naszej Tosi.
Zapraszam w progi jej odnowionego pokoju:
 


Właściwie cały remont zaczął się od wymiany podłogi.
Wysłużona, wykładzina dywanowa została zastąpiona panelami.
Ściany też dostały nowy kolor... "szmaragdowa toń" i "porcelanowy róż" królują teraz w pokoju.
 


Do takiej kolorystyki na ścianach nijak nie pasowały mi czerwone regały, więc przemalowałam je... na niebiesko :)
 


Łóżko zmieniło miejsca "parkowania" i teraz stoi pod oknem.
Wnękę wykorzystaliśmy budując w niej skrzynię na pościel.
 
projekt i wykonanie Męża, ozdabianie to moja działka :)]

Projekt i wykonanie Męża, ozdabianie to moja działka :)
 
 Motyw ze skrzyni pojawił się też na fragmencie ściany:
 


Tu również poprawiliśmy IKEĘ.
Na zdjęciu widać metamorfozę jaką przeszła ta skrzynia!
 
 

Stolik z czerwonego  też "zrobił się" niebieski.
 
 
Tosia to wielka pasjonatka "Gwiezdnych Wojen", więc i tego akcentu nie mogło zabraknąć w Jej pokoju:
 
 
Ot, tyle zmian.
Za rok trzeba będzie przygotować do szkoły Kostka, więc i jego pokój będzie musiał przejść drastyczną przemianę.
 
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Twoje kartki podziwiam odkąd "poznałam" Twój blog, masz niebywały dar łączenia pasujących elementów w super grającą wspólną całość! Co więcej -pokój Tosi przeszedł wielką metamorfozę, z pewnością "lokatorka" jest zachwycona! Te zmiany, zwłaszcza kolorystyczne dopełniły całości. A te panele - gdzie wypatrzyłaś?
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka śliczniutka :) A pokój jest super strasznie mi się podoba :) Jak dla mnie oczywiście kolory cudowne !!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, kawał dobrej roboty! Fajna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka "Na nową drogę życia''piękna z zawijaskami z papieru ! Ale pokój Tosi - to wielka sprawa i zakończona sukcesem !!! Widzę, że panele ma takie, jakie i mojej Werce bardzo się podobają. Świetne pomysły na przerobienie skrzyni i innych mebelków. Piękny pokój w błękicie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo mi się podoba. Czuje się spokój:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest fantastyczna!
    No i za matamorfozę pokoju też wielkie brawa! Super pomyslane i super zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak mi się podoba pokoik!!!! kolorki wspaniale dobrałaś :) rewelacja naprawdę :)
    Nie pominę też zachwytu nad kartkami są super.....

    OdpowiedzUsuń
  8. ten turkus i odrobinę ciemniejszy niebieski są oblędne... w swoim towarzystwie idealnie sie komponują...
    superowo odnoiłaś pokój córce, pewnie teraz rodziców "po rękach" całuje w podziękowaniu, hihiiiih :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka niebanalna, podoba mi się bardzo :) a pokój jaki funkcjonalny! Na pewno przyjemnie będzie się w nim uczyło i odrabiało lekcje ;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...