wtorek, 12 kwietnia 2011

Kwietniowe upominki

Na początek się pochwalę tą uroczą owieczką:


A dostałam ją od Ewy i... zbaraniałam z zachwytu.
Owieczka była dla mnie absolutna niespodzianką, gdyż nie wiedziałam o przygotowywanym przez Ewę losowaniu... to się nazywa podwójna radość bycia obserwatorem :)

Ewuniu jeszcze raz serdecznie Ci dziekuję!


Kwiecień to także miesiąc rodzinnych uroczystości.
Wczoraj mój Tata świętował swoje 70-te urodziny.
Na tę okoliczność upiekłam tort kawowo-orzechowy (fotek brak, bo zapomniałam aparatu, Mąż próbował zrobić zdjęcia komórką ale niestety nie wyszły) i zmajstrowałam kartkę:


Ilustracja, jak zazwyczaj, wycięta ze starego kalendarza wydawanego przez AMUN. Do tego trochę sznurka, ćwieki, guziki i jest...


oczywiście nie udało mi się zrobić jej prosto, proszę się więc bacznie nie wpatrywać i na krzywizny przymknąć oczy :)

Uff, wczoraj udało mi się wysłać ostatnie przedświąteczne paczuszki, tak, że teraz tylko porządki mi zostały, a za tym to ja nie przepadam...

Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Owieczka jest mega!! A kartka bardzo ładna taka z klimatem. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. owieczka prześliczna:) czy gdzieś można znaleźć wzór jak ją zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Owieczki są super widziałam je już bolgu Ewy to Ci się poszczęściło;)
    Kartka w cudownym klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. owca super. Bardzo mi się podobają twoje makamowe bransoletki ta szara jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Owieczka niesamowicie superowa i luksusowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem zauroczona owieczką i fakt, mam prawdziwe szczęście, że ją wygrałam. A ponieważ to prezent, to Maniu niestety nie wiem, czy dotępny jest schemat, jak ją wykonać. Z tego co Ewa pisała na swoim blogu, wynika, że robiła owieczkę na "czuja", patrząc na gotowa pracę innej autorki. Odsyłam więc do Ewy (link w tekście posta).
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że spodobała Ci się paczuszka, którą dla Ciebie przygotowałam i sprawiła Ci radość:)
    pozdrawiam

    www.kwiaty-z-krepiny.info

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...