czwartek, 5 marca 2015

Zima w odwrocie???

Niekoniecznie...  ale mam nadzieję, że to jej ostatnie podrygi.

Przynajmniej w moich pracach, to na pewno już koniec!
Ale zanim on nastąpi, najpierw podsumowanie Zimowej Wymianki


Zabawę tę zorganizowała Ania i to Ona właśnie była moją wymiankową parą.
Oto co dla niej przygotowałam:


Makramowe biżutki :)


Kolczyki na bazie z wachlarzy, uplecione z nylonowego sznurka w kolorze szaro-srebrzystym, z dodatkiem porcelanowo-białych koralików TOHO


I bransoletka w podobnym kolorze, upleciona ze sznurka satynowego.


Wyplatając ją posłużyłam się tym  kursem Ani


Do niespodzianki dołączyła jeszcze śnieżynka.


A żeby nie było tak do końca poważnie, uszyłam takiego gościa, jak najbardziej kojarzącego się z zimnym klimatem :)


Widać, że zimno mu bardzo, bo ubrał nauszniki z guzików  i omotał się szczelnie szalikiem.


Uszyłąm go z czarnego "niby aksamitu", a brzuszek ma filcowy.


I nos ufilcowałam na sucho z pomarańczowej czesanki


Pingwina uszyłam według wzorów "tilda" z tej książki:


 Niestety szyję okazjonalnie, więc ma on trochę niedociągnięć, ale chyba  sympatyczny z niego ptak :)


Całość zimowej niespodzianki dla Ani wyglądała tak:


A teraz pochwalę się tym, co Ania przygotowała dla mnie.
Sporo tego :)


Urocze, zrobione szydełkiem bałwanki w kolorowych czapeczkach  (już się nimi moje dzieciaki zaopiekowały)!


Dwa słoiki ozdobione metodą decoupage,


Z pięknym motywem niebieskich róż.


Korale- połączenie decu i szydełka.


I kolczyki, które też już Młoda porwała :)


Dziękuję Ci Aniu za śliczne prezenty i całą organizację tej zabawy. 

Tyle w temacie zimy!
Byle do wiosny...

Pozdrawiam :)



7 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy zrobiłaś, a ten pingwinek przesłodki. Fajna wyminka

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super wymianka :) znów uplotłaś fantastyczny komplet!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace powędrowały na wymiankę w obie strony:)
    Ale pingwinek zdecydowanie podbił moje serce:)
    Jest taki słodziak. Oraz ta bransoletka upleciona ze sznurka satynowego wpadła mi bardzo w oko:) Śliczna.
    U mnie zima cały czas się waha. Czy odejść, a może jeszcze i nie?
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. No po prostu 'jaw dropping' wymianka. Ile tu tego! Cudeńka. Lecę oglądać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka:) biżutki śliczne:) a ptak uroczy:) bałwanki i słoiczki też śliczne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo serdecznie dziękuję Ci za wspaniałe prezenty. Dziękuję też za udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obdarowałyście się cudnymi prezentami :).

    Wystarczy tylko popatrzeć jak różnorodne są Wasze prezenty i od razu wiadomo, że zdolne z Was kobietki :).

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...