poniedziałek, 9 marca 2015

Przywołuję wiosnę!!!

Już od dłuższego czasu... i to wcale nie kwiatkami,choć nie powiem, krokusiki już  na grządkach przed domem pięknie rozkwitły :)

Wiosnę przywołuję sznureczkami!


Znalazłam w pudełku zapomniany zwój drutu pamięciowego.
Więc grzechem było by go nie wykorzystać ;)


I tak oto są trzy bransoletki... różowa dla córeczki, dwie pozostałe dostały moje siostrzenice z okazji urodzin


Do tej miętowej (???) uplotłam jeszcze takie proste kolczyki


Z fioletowego sznurka też powstał komplecik


Ale ponieważ marcowa solenizantka kolczyków nie nosi, to kolczyki się ostały  bez pary...


Lubię takie zestawienie kolorów


Na dokładkę wiosenna karteczka!


Ze szczęściem w tytule 


i mnóstwem motyli- wszak "szczęśliwe chwile, to motyle..."
łapmy ich jak najwięcej!


Papiery, których użyłam w tej pracy pochodzą z UHK Gallery i Galerii Papieru, button z motylkiem z Lemoncraft

Trzymajcie się ciepło :)

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo wiosenne te kolorki. A wiosna już jest, wczoraj widziałam bociany :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na drut pamięciowy. A kolory- cudowne pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne !!! Bransoletki słodkie i w sam raz dla dziewczynek, a karteczka cudna. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne bransoletki i kolory zachwycające.....a kartka....przepiękna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bransoletki i te kolorki :).

    Kolczyki też bardzo fajne :).

    A kartka cudeńko :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pastelowe kolory!!! Z pewnością dziewczyny będą zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ta cudowna kolorystyka sznureczków wygląda jak zaczarowywanie wiosny:)).
    Przesłodkie te kompleciki dla dziewczynek.
    Karteczka z motylami urocza.
    Pozdrowień moc posyłam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne!!!! Super są te bransoletki. Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...