środa, 24 października 2012

TDZ decu- runda 4


Kolejna odsłona naszej wspólnej zabawy.
Tym razem zadanie nieco inne... Mruwka wysłała nam takie "sowie"zestawy:


Z których miałyśmy wyczarować dowolne coś :)
Początkowo nie miałam pomysłu, jak wykorzystać te motywy, a w dodatku skończyły mi się zapasy drewienek.
Dlatego też, tym razem ozdobiłam pudełko z grubej tektury, wygląda tak:

Pokrywka i dno pudełka oklejone motywem z chusteczek, boki, to wesołe sówki z serwetki. A w środku papier w niebieskie kropeczki :)
Wylakierowane na wysoki połysk!



Gdy pudełko już było gotowe, dostałam wiadomość, że z przyczyn technicznych przesuwa się termin publikowania naszych zmagań.
Postanowiłam więc wykorzystać pozostałe skrawki... i powstał taki obrazek na desce:

Na zdjęciach tego nie widać, ale obrazek ma elementy 3D, kropeczki, brzuszki sów i gałęzie pokryłam pastą strukturalną i są takie fajne lekko wypukłe :)
Wokół obrazka przykleiłam sznurek.


A, że skrawków jeszcze mi zostało i znalazłam w szufladzie ostatnie, w dodatku "spękane" już drewienko powstała taka zawieszka:

dwustronna:) 


A na koniec, sówki na kostkach... z elementami makramy :)))



Kostki pochodzą z jakiejś drewnianej gry logicznej, która nie wytrzymała intensywnego używania i się rozpękła. Fajne są, tylko mają specyficznie wywiercone dziurki :)
Nawlekałam je na grube sznurki poliestrowe, dodałam drewniane czarne kulki i zaplotłam w spiralkę!


A to całe "sówkowe" towarzystwo:

Nazbierało się tego trochę :)

Ciekawe co u dziewczyn?
I Wy wstąpcie  do  Modrak, Bożeny i Mruwki, by zobaczyć  jak poradziły sobie z sówkami.

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Niesamowicie podoba mi się pudełeczko sówkowe. Obrazek, chyba traktowałabym jako podstawkę pod coś w kuchni, super.
    A korale z kostkami rewelacja!
    No i dzięki za info o lakierowaniu... muszę to sprawdzić w moim kartonażu... gdyby się dało, to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. wisisz mi odślinianie klawiatury :)
    pudełko z sówkami powala

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne przedmioty wyczarowałaś. Pudło super, reszta też kapitalna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tego dużo! pudełko jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko ladne,ale w pudelku sie zakochalam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej!!! ile tego zrobiłaś! Wszystko jest piękne ale moimi faworytkami są kostki :) świetne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ tego natworzyłaś!
    I jak pięknie!
    Pudełeczko podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiuuu! Ale zaszalałaś! A kostkowe korale są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi same literki wyskakują w klawiaturze pisząc "Pomysłowy Dobromir":))))I wiesz co napiszę.Dobrze że nie muszę decydować, która z prac spodobała mi się najbardziej.Miałabym nie lada problem.Ponieważ całe to "sówkowe" towarzystwo jest przeurocze:))))
    A teraz idę na polecane blogi:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale płodny dla Ciebie okres! :) Normalnie sowie szaleństwo, wspaniała różnorodnośc pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To się nazywa "terapia przez sztukę" czyli twórcze odreagowanie stresów związanych z rodzinnymi zmartwieniami- muszę czymś zając ręce i głowę... na szczęście idzie ku dobremu!

      Usuń
  11. Sówki ostatnimi czasy robią prawdziwą furorę :)
    Cudowna sowia kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale rzeczy stworzyłaś,istne sówkowe szaleństwo;;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudeńka tu same widzę! bardzo bardzo mi sie podobają te sówkowe różności! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej, ale śliczne sówki! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...