wtorek, 23 lipca 2013

A jednak jest!

Nie mogłam się powstrzymać i ...
uplotłam!


Bransoletka z ważką:


To efektowne zapięcie kupiłam w sklepie Beads.
         Podoba mi się takie zwieńczenie ażurowego splotu, jaki uzyskuje się zaplatając sznureczki 
węzłem figowym.


Choć ten splot nie należy do najłatwiejszych... największą trudność sprawiło mi równe prowadzenie kolejnych węzłów, tak by szerokość bransoletki pomiędzy kamieniami była stała.
Jest prawie idealnie :)))


A tu komplecik i JA w trakcie niedzielnego, popołudniowego pobytu na RODOS (rodzinne ogródki działkowe ogrodzone siatką)


Przytulona do parasola,


zerkająca zza brzozowych gałązek :)

Pozdrawiam :)



14 komentarzy:

  1. Rozbroiłaś mnie wypoczynkiem na RODOS :))))
    A bransoleta jest przepiękna!Pięknie razem wyglądacie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cuda pokazujesz. Uwielbiam Twoje plecionki. No i wspaniale wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. RODOS - "zawsze spoko" cha, cha :-)
    Śliczna bransoletka i komplecik.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka :)
    Pozdrawiam A.Gałązka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ! Jak fajnie, że zechciałaś się nam pokazać wakacyjnie !!! Jaki zbieg okoliczności - ja też byłam na RODOS !!! Gdy ogłosiłam to w pracy - połowa już wiedziała o co chodzi. Ale fajny skrót :) Wcześniej bywałam tylko na KRECIE :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak prawdziwa Dama z Rodos:) Super komplecik (kiedyż nauczę się choć w połowie tak wyplatać?) i pasuje do tej ślicznej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie B O M B A, Ty Zdolniacho !!! ( Ha ha, ja też byłam na Rodos...) Gorące pozdrowienia z Vissel!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie wyglądasz w tym kompleciku i w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutka bransoletka :) A cały komplet prezentuje się super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kobieta, to sobie robi piękne cuda ,dla upiększenia cudu natury :):
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała biżuteria! Uwielbiam Twoje makramowe cuda. A Ty jak prawdziwa modelka wyszłaś na tych fotach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać jak wspaniale Ci ten pobyt na RODOS służy. Pokazałaś wspaniale,że najważniejszy jest nastrój i pogoda ducha:))
    Piękna Modelka w przepięknym kompleciku:))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała bransoleta! cudowne kolory kamyczków świetnie wyglądają na tle sznurka i widzę moje ulubione zapięcie dodaje jeszcze więcej magii :)

    p.s. tak dopiero teraz zauważyłam po lewej odnośnik do Jeżycjady ^^ miło zobaczyć miłośniczkę tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet i świetnie pasuje do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...