poniedziałek, 15 lipca 2013

Mój ci on!

Uplotłam sobie w tak zwanym międzyczasie...


komplecik taki, do letniej, biało-brązowej sukienki z dużym dekoltem, 
który trzeba było jakoś osłonić :)


Myślę, że taki naszyjnik powinien dobrze spełnić tę funkcję.


Uplotłam go z baaaardzo czekoladowego sznurka, który daje fajny kontrast z turkusowymi kamieniami.
Te pastylki turkusu są bardzo ciekawe... mają wywiercone po dwie dziurki, dzięki czemu mogłam bez problemu zastosować w wyplataniu węzeł figowy (to w tej zwisającej części  naszyjnika).


Kolczyki do kompletu tez uplotłam tym węzłem:



Mimo swego sporego rozmiaru pastylki turkusu są bardzo lekkie, więc kolczyki nie obciążają uszu, a ażurowy splot węzła figowego nadaje im delikatności.


Teraz myślę, czy by jeszcze do kompletu nie upleść bransoletki???


Pewnie kiedyś powstanie...
Na razie komplecik taki :)


Niech no tylko wróci słoneczko, to wystroję się w moje turkusiki!
A i sukienkę wreszcie wypadało by wyjąć z szafy, bo lato minie, a ja jeszcze nigdy jej nie założyłam :)

Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Turkus nie dla mnie... ale komplet piękny, sam kolor bardzo mi się podoba, tyle, że nie na mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet. Lubię niebieskie dodatki do ubrania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny! turkus i czekoladka świetnie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudny on !!! Ja nie umiem tego węzła figowego... Bransoletka też by piękna była do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! :) I ślicznie wygląda ten węzeł figowy, trochę ja warkocz-kłos. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wykorzystałaś ten międzyczas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, taki letni, i ten splot jest niezwykle ciekawy:) Zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jestem pewna, że taka osłona dekoltu przyciągnie każde spojrzenie ;D
    Bransoletka jest konieczna, zawsze można nosić tylko część kompletu :)
    PODZIWAIAM Twój wspaniały międzyczas...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplet, piękny zestaw kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękny.I aż się prosi zrobienia jeszcze i bransoletki do kompletu.Bądź dla siebie łaskawa i znajdź jeszcze trochę "międzyczasu":):)Piękne te sploty.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykły i bardzo oryginalny komplecik :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudny! kompletnie się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...