poniedziałek, 18 maja 2015

Perłowe gody

Dziś pokażę bardzo zaległą pracę, album dla małżonków celebrujących w tym roku swoją 
30 Rocznicę Ślubu


Właściwie to chyba pierwszy raz robiłam taki album.
Dotychczas tworzyłam albumy tematyczne, ze zdjęciami w środku, dopasowując poszczególne strony do sytuacji uwiecznionych na zdjęciach.

Tym razem  moim zadaniem było ozdobić bazę, przygotowując miejsca na wklejenie zdjęć lub wpisanie życzeń przez gości zgromadzonych na tej rodzinnej uroczystości.


Do przygotowania tego albumu wybrałam gotową bazę ze Scrapińca.
Muszę przyznać, że jest świetnej jakości i pracuje się z nią o wiele przyjemniej, niż z tradycyjną bazą z  grubej tektury.
Album ozdobiłam papierami z kolekcji "Moja Najmilsza" z Galerii Papieru


Okładka albumu postarzana nieco za pomocą tuszowania disstresami


Do zdobienia wykorzystałam też scrapińcowe tekturki z kolekcji "Floral" oraz różane stempelki.


Oto kilka stron...


Pierwsza strona albumu z metryczką, zdjęciem "Młodych" i życzeniami od dzieci, które dla rodziców przygotowały taką jubileuszową niespodziankę.


W temacie małżeńskich godów mam jeszcze wiele do pokazania... ale to już innym razem :)


Pozdrawiam

4 komentarze:

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...