czwartek, 4 grudnia 2014

Na Górnicze Święto!

Mieszkamy na Śląsku więc i nasza rodzina związana jest z górniczymi tradycjami.
Nie sposób więc nie wspomnieć o tak ważnym dla nas (a w szczególności dla mojego Męża) święcie, jakim jest "Barbórka".
A jak święto, to i świętowanie...  wspólna modlitwa w kościele, potem pyszna kawusia (ciacho upieczone) i obiadek.
Ale i drobnego prezentu nie mogło zabraknąć dla naszego Górnika:


Powstała kolejna ramka (poprzednia tu) na odznaczenia, tym razem na znaczek z okazji 25 lat pracy w górnictwie, który małżonek otrzymał w zeszłym roku.
A ponieważ  takie maleństwa lubią się gubić (przed Barbórką szukaliśmy go chyba z miesiąc, bo jak mundur przyszykowany a znaczka brak!), warto by miały stałe miejsce


Ramka  wyściełana jest filcem w tradycyjnych, górniczych barwach. Zrobiłam jej spękania preparatem jednoskładnikowym i ozdobiłam dekorami ze sklejki. Ten sympatyczny górnik i guziczek serduszko kupiłam w Papillonie bardzo były pomocne w przygotowaniu tej niespodzianki :)


Ten sam drewniany górnik ozdobił kartkę dla górnika przechodzącego niedawno na emeryturę:


Życzeniem Zamawiającej było, by kartka była przestrzenna, więc powstał taki parawanik.


Z papierów z Galerii Papieru i tagów z UHK Gallery.


Pokombinowałam także z kieszonką na pieniężny załącznik... zrobiłam ją z koperty :)


Tę pokaźnych rozmiarów kanapkę 


włożyłam do takiej "taszki"


W tym szczególnym dniu, wszystkim związanym z pracą w górnictwie życzę błogosławieństwa bożego i opieki Św. Barbary.


A teraz pora świętować!



Pozdrawiam :)



5 komentarzy:

  1. Ale pięknie to i sprytnie zrobiłaś !!A teraz świętujcie!!!!!!!
    Pozdrawiam..a ja właśnie od paru dni na Śląsku:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje karteczki są coraz bardziej pomysłowe! Ta na dzień górnika jest obłędna! Rameczka też wyszła wspaniale! Jak zawsze pierwszorzędne spękania!

    OdpowiedzUsuń
  3. No...no...no...:-)
    Górnicza kolorystyka dobrana idealnie.
    My będziemy świętować z bratem dopiero jutro..dwie pieczenie na jednym ogniu...;)
    Barbórka i Mikołaj...
    Serdeczności dla męża górnika....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję w imieniu męża za życzenia. A Wam życzę radosnego, jutrzejszego świętowania :)

      Usuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...