wtorek, 13 maja 2014

Dla chłopczyka i dziewczynki

kartki komunijne. 
Będzie ich tutaj w najbliższym czasie sporo.
Zaczynam od tych najstarszych:

Delikatna i kwiecista kartka dla dziewczynki.


Powstała z papierów z kolekcji "Tylko mnie kochaj" marki LemonCraft




Sztalugowa i...


z kieszonka :)


W dodatku zamieszkała w torebeczce tej:



Wersja dla chłopca zdecydowanie skromniejsza.
Bo miała być prosta i płaska, by zmieściła się w kopercie.



Zimowe papiery z UHK Gallery świetnie wpasowały się w komunijna tematykę :)
A ramka marki Anemone nadała karteczce elegancji.


Idę dalej ciachać i kleić...
Nawet nie mam czasu by u Was komentarz jakiś zostawić, bo na podglądanie ulubionych blogów czas znaleźć muszę. Choćby tylko chwileczkę...
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Witaj.
    Przez małą sekundę Cię na zlocie dopatrzałam ,ale mi umknęłaś nim zdążyłam zareagować :) Jak będzie za rok, umówimy się dokładniej :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne karteczki! Wspaniałe! Ta dla dziewczynki mi się bardzo podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. sa przesliczne i jeszcze ta torebeczka - wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno byłoby ich nie podziwiać! :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...