czwartek, 17 kwietnia 2014

Wielkanoc tuż, tuż...

więc dziś jeszcze, zanim zamknę na "amen" komputer, na jutrzejszy wielkopiątkowy dzień zadumy i smutku, na sobotni czas oczekiwania i nadziei...
ostatnie moje wielkanocne karteczki.
Te cztery to druga część zamówienia, powiązana z jajeczkami i kurczakiem- filcakiem.





Dwie pierwsze z tekturkami marki Anemone, choć na pierwszej pojawiają się też gałązki z Wycinanki.






Na kolejnych królują  świąteczne grafiki z Galerii Papieru, bardzo stare, leżały w szufladzie już chyba ze dwa sezony  :)
Papiery też wyszperałam różne takie, z dawno wydanych kolekcji, na radosne, wiosenne karteczki są idealne!


Ta kartka to już inne zamówienie, tym razem bliskie moim gustom, bo jak już pisałam, zdecydowanie wolę robić kartki z religijnymi motywami.




I jeszcze trzy "zwyklaczki" robione "na kolanie", bo potrzebowałam jeszcze kartek do wysłania, a "gotowców" z Amunu mi zabrakło :)



Na wszystkich karteczkach wykorzystałam wielkanocne digi stempelki  autorstwa mamanicoli i Gosi


A jak już jesteśmy przy kartkach, życzeniach i Świętach to ja zostawię tutaj wielkanocne życzenia dla wszystkich Gości Ma-kramiku:

Niech blask prawdy o Zmartwychwstaniu
rozświetla wszelkie mroki codzienności,
a wiara w nowe, przemienione życie, napełnia serca
miłością i pokojem!
Niech ten szczególny czas
pomoże radośnie, owocnie i twórczo  
rozpoczynać kolejny etap naszego
życia z Chrystusem Zmartwychwstałym!

Tego życzę Wam i sobie na Zmartwychwstanie!

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Piękne Twoje karteczki, wszystkie !!! Pozdrawiam i życzenia świąteczne zostawiam: Świąt spokojnych i radosnych ! Aby Chrystus Zmartwychwstały miał udział w Twoim życiu osobistym, aby moc wypływająca z pustego grobu zamieniała zło w dobro i odkrywała wciąż na nowo tajemnicę naszego bytu i życia wiecznego. Wesołego Alleluja !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za Twoją karteczkę! Dziś wylądowała :) Mam nadzieję, że i moja jutro zdąży dotrzeć do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wykorzystałaś anemonkowe tekturki, pozdrawiam i życzę pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniś, ja nie wysyłam kartek wielkanocnych- nie nabyłam żadnych "rozsądnych", ale tą drogą składam Ci życzenia radosnego Alleluja i Świąt w radosnym, rodzinnym gronie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne! Wspaniałe karteczki! Życzę Ci zdrowych wesołych Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękując z całego serca za życzenia, posyłam również wraz z pozdrowieniami Tobie życzenia
    WSPANIAŁYCH PEŁNYCH RADOŚCI W RODZINNYM GRONIE ŚWIĄT..

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca-Peninia

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...