piątek, 3 stycznia 2014

Na nową drogę życia...

Zmiany... są nieodłącznie wpisane w nasze życie.
Nowy rok, nowy dzień... a może nowy związek?
Dziś coś dla pary, która z pewnością rozpoczęła  w swym życiu nowy etap:



To fragment pudełka, a w nim, oczywiście kartka!
Zimowa ???


Kartka w błękicie wykonana z papierów z kolekcji
"Winter is coming" z UHK Gallery.
Zimowe papiery w sam raz na zimowy ślub?


W ramce z passe-partout tekturowa para na mostku,
 pokryta pudrem do empossingu- płatki śniegu.
 


W dolnym rogu stempel z Agaterii w towarzystwie kwiatów.
 


A wewnątrz kartki już tradycyjnie kieszonka na pieniężny załącznik:
 


Kartka to jedna z wielu zaległości, których nie zdążyłam pokazać w starym roku.
Nazbierało się tego trochę, więc w najbliższym czasie pomęczę Was starociami.
A co nowego u mnie?
Nazbierałam kolejnych karteczkowych zamówień :)
I wyjęłam z komody drewienka... zatęskniłam za decoupagem.
Tak więc, dzieje się!!!

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...