sobota, 11 maja 2013

Nietypowe opakowanie...

na "grzybowy" słój!
Bo przecież trzeba było jakoś prezent zapakować, a pech chciał, że nie udało się go upchnąć w żadnej gotowej torebce.
Wyszperałam na strychu kartonowe pudełko, a tu kolejne schody...wszystkie papiery do pakowania prezentów z jakimiś takimi "dzieciowymi" motywami.
Musiałam sobie poradzić inaczej.
No to sobie poradziłam tak:



Okleiłam pudełko kawałkami starej mapy samochodowej i skrawkami gazety, następnie pomazałam całe pudełko brązowym tuszem, żeby bardziej "starociowo" wyglądało.
Brązową patyną zrobiłam "kleksy" za pomocą gąbki ( to te koła) i fakturowanej pianki (siateczkowe mazy).
Krawędzie pudła wzmocniłam taśmą papierową.
A do ozdobienia pudełka w ten sposób, zainspirowało mnie
  wyzwanie tematyczne- Mapa w Diabelskim Młynie




A jak się już zaczęłam bawić w wydzieranie kawałków mapy, to do kompletu zrobiłam jeszcze taki dwustronny tag, z przesłaniem:



Tag bardzo ściśle związany z Solenizantem...



Z jednej strony Śląsk i okolice, w których obecnie mieszka i pracuje. Stąd te domki, spracowana dłoń i ptak  [to miał być gołąb nad gołębnikiem :)]
Wszystkie te elementy potuszowane i potraktowane preparatem do spękań



Z drugiej strony Zamojszczyzna. Miejsca z lat dzieciństwa, młodości, rodzinne strony...
gdzie wraca, by wypocząć, celebrować chwile :)



Napisy wycięte z papieru " My dear Watson" z UHK Gallery



Taki nietypowy komplet :)



Pozdrawiam  :)

10 komentarzy:

  1. Jest przepiękny! Pudełko oklejone mapą prezentuje się niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te opakowania w mapy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko super !!!
    Niepowtarzalne !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje pomysły są fantastyczne!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę osobisty prezent, obdarowanemu pewnie łezka w oku się zakręci ...
    wspaniale pomediowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super!!! naprawde i pomysl i wykonanie podoba mi sie niezmiernie! :) lubie taki klimat

    OdpowiedzUsuń
  7. No to Kochana nie obyło się zapewne bez wzruszeń:)
    Pięknie to wymyśliłaś.
    Patrząc mam wrażenie,że prezent został zapakowany w następny wspaniały prezent:))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana tyle serca włożyłaś w ten prezent. Jest zupełnie wyjątkowy.
    Aż mi żal, że nie widziałam miny obdarowanego...:)
    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...