sobota, 19 lutego 2011

Szara eminencja

Tak nazwałam nowy komplet biżuterii, który uplotłam.
I choć wiem, że większość jest już zmęczona szarością zimy, przetykaną od czasu do czasu namiastką białego puchu (o u nas właśnie lekko pruszy), to może taka odmiana szarości Wam się spodoba?

 

W skład kompletu wchodzą tradycyjnie kolczyki, tym razem w kształcie łezki,uwieńczonej bardzo dużą kulką białego koralu

 

i dosyć nietypowa bransoletka, pleciona na stelażu z drutu pamięciowego wygiętego w podwójną łezkę. I tu w roli głównej biały koral.
Bransoletka taka nie posiada zapięcia, bo można ją dostosować do ręki dowolnie wyginając drucik.
Nietypowo się też ją fotografuje, oj, nie jest wdzięcznym modelem...w końcu moja ręka musiała posłużyć za ekspozytor :)

 

A cały komplet uplotłam z szarego sznurka woskowanego, fajany kolor, mimo, że taki szary :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających i wspaniałej niedzieli Wam życzę!

24 komentarze:

  1. oj piękne!zachwycające!szczególnie bransoleta mnie powaliła na kolana...wygrać Candy w tym blogu to dopiero szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!! Jak dla mnie bomba...szkoda, że do tej pory nie mam przebitych uszu :o(

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym wykonaniu szarości nigdy dosyć :))
    Zwłaszcza kolczyki urzekły mnie swoim pięknem...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja te niestety nie mam przekłutych uszu, ale oglądając takie cuda miałbym ochotę na starość takowe sobie wydłubać. Biżuteria jak dla mnie idealna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik !!! Podobnie jak ten z onyksem ... Mazmiko zdradź proszę ile czasu zajmuje Ci takie plecienie ???

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się właśnie ostatnio zaczyna podobać połączenie szarości z bielą :) Poza czerwienią lubię właśnie szarość - pięknie łączy się z weselszymi kolorami. Bransoletka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne to właściwe słowo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie piękne. Podziwiam też precyzję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny komplecik, bardzo gustowny i elegancki, takie wydanie bieli z szarością uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny i śliczny szary komplet:) U mnie zima piękna, biała i ciągle sypie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne!!!
    I na dodatek w moim ulubionym kolorze...
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie bomba! Moje ulubione kolorki. Bardzo ładny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  13. komplet jest genialny i kolory i ... i wszystko! bardzo podoba mi się pomysł z bransoletką na druciku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze cudne..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki prezentują się bardzo elegancko !

    OdpowiedzUsuń
  16. Chora jestem na te Twoje plecionki jeszcze się opieram ale raczej nie an długo starczy mi sił

    OdpowiedzUsuń
  17. KOmplecik przepiękny !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny ten komplet :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...