poniedziałek, 1 lipca 2013

Kolejne dwie...

dziękczynne karteczki -powoli zbliżam się do końca tej tematyki
:)
Tym razem króluje fiolet z delikatnym dodatkiem różowego.
Kartka w torebce dla Wychowawczyni III B- ukochanej Pani mojej córki :)
Żal było się rozstawać z ukochaną Panią...



Akurat mocnej zaświeciło słoneczko, gdy pstrykałam te fotki, więc nie są najlepsze, a na inne nie było już czasu... wiadomo, jak to ja- wszystko na ostatnią minutę.



Torebka zrobiona według kursu Jolagg, zmodyfikowanego trochę, bo nie posiadam bigownicy.
 Za to użyłam mojej wysłużonej już walizeczki Ultimate Pro i poszło łatwo i szybko... i spodobało mi się, pewnie powstanie takich torebeczek więcej.



Karteczka zrobiona z papierków z UHK Gallery ze wspaniałym stempelkiem autorstwa Novinki



Odetchnęłam z ulgą, bo kartka spodobała się zarówno pozostałym mamom, jak i co najważniejsze, Pani Wychowawczyni :)
W podobnym klimacie ozdobiłam również pudło z prezentem dla Pani i kwiatki dla pozostałych nauczycielek, jednak tych już nie sfotografowałam, bo skończyłam je ozdabiać późną nocą, żeby nie powiedzieć, że nad ranem...



W różu i fiolecie powstała jeszcze jedna karteczka... i tu wracam znów do przedszkola...



na kilka godzin przed uroczystością zakończenia roku przedszkolnego, uświadomiłam sobie, że  nasze dzieciaki miały dwa razy w tygodniu  zajęcia z P. Eweliną.
Jej też wypadało podziękować, zwłaszcza, że miała trudną rolę do spełnienia- uczyła dzieciaki gry na dzwonkach :)
Na szybko więc, dosłownie w trakcie gotowania obiadu, zrobiłam karteczkę.



Nawet wpasowałam się kolorystycznie do zamówionego bukietu :)



Karteczka prosta, wykorzystałam gotowy pasek kwiatowy dodawany do tej kolekcji papierów z UHK Gallery, zrobiłam serwetkę dziurkaczem narożnym, dodałam satynową wstążkę, kilka kwiatków i napis autorstwa Jolagg



Karteczkowo mam jeszcze kilka zaległości do pokazania, ale chwilowo odpoczywam od papierków.
WAKACJE-  a mi się nic nie chce!
Chyba potrzebuję motywacji jakiejś... albo urlopu, niestety na to drugie nie ma co liczyć, Mąż dużo chorował z początkiem roku i nie załapał się na urlop w czasie wakacji :(
Musimy więc zorganizować sobie wakacyjny czas w na miejscu... nie jest łatwo, zwłaszcza, gdy pogoda nie rozpieszcza.
Basen stoi co prawda w ogródku, lecz na razie za zimno na kąpiele.
Pozostaje rower i rolki... dziś uskutecznialiśmy obydwie dyscypliny :)

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Widzę, że papierki Cie wciągnęły... i ze świetnym efektem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Taka potrzeba Beatko, jakoś inne formy mojej "twórczości" nie cieszą się zbyt dużym zainteresowaniem, więc robię to na co mam zamówienia :)

      Usuń
  2. piękne
    wspaniała kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie i nawet są motylki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne tworki, z przepięknych kolekcji :)
    Hiihihhihhi, widzisz... ja też bigowałam na ultimate pro... A nie wiem czy pamiętasz, że też to ustrojstwo pierwszy raz u Ciebie zobaczyłam i słuchając Twoich pochwał je zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu :) Mam nadzieję, że z tej walizeczki jesteś odrobinę zadowolona, bo ja powiem szczerze używam jej właściwie tylko do bigowania, robienia kopert i pudełek- w tym sprawdza się moim zdaniem znakomicie :)

      Usuń
  5. Piękne i kolory fantastycznie dobrałaś ,moje ulubione :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko tak ślicznie skomponowałaś, że napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie. Cudownie tworzysz!Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączę i ja -bo piękny ten Twój Ma-kramik.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje karteczki, że oczu oderwać od nich nie mogę. Śliczne :)))
    Ja też mam samotny urlop i trochę smutno... Załatwiam wiele zaległych spraw - urzędowych i lekarskich. Dziś wskoczę sobie do basenu na działce, bo upał się zrobił ogromny po wczorajszej burzy. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...