sobota, 15 maja 2021

Miłość

 "Od teraz na zawsze..." W deszcz, w pogodę, czy też w inną niepogodę, 
szczęśliwie - aż do końca. 
Prawda, że pięknie brzmi? No to właśnie o takiej miłości (nie tylko i wyłącznie małżeńskiej) zamarzyła Jola i właśnie z tą myślą powstał Jej zestaw, 
z którym pracowałyśmy w maju, całą ekipą Scrap for Four.

A oto wytyczne Joli do zestawu: stwórz pracę miłosną odzwierciedlającą miłość czy to międzyludzką, czy międzygatunkową - kto jaką woli. Do wykonania pracy użyj: obu arkuszy papierów, minimum dwóch kwiatków (ale choć jeden niech będzie własnoręcznie zrobiony). Użyj co najmniej 3 ręcznie wycinane listki, taśmę washi
 i napis "Od teraz na zawsze". 

Oj, trudne to było wyzwanie!

Miłość na zawsze? Jest taka, istnieje... to miłość matki do dziecka.
A ponieważ mamy maj i już za momencik Dzień Matki, to zrobiłam dla mojej kochanej Mamusi taki prezent.


Często mówi się, że matka chciałaby dziecku nieba uchylić... tym razem, to ja dla Mamy stworzyłam takie maleńkie niebo ;)


W pracy wykorzystałam obręcz HDF z napisem "miłość" z Agaterii 



No i zrobiłam te kwiatki!!!
A ponieważ dawno nie bawiłam się foamiranem (a tak szczerze mówiąc nigdy nie potrafiłam kształtować z niego kwiatków), wyszły dosyć nieudolne.


„Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze, 
a przebacza, odepchnięta wraca – to miłość macierzyńska”
(Józef Ignacy Kraszewski)


A tak wyglądał zestaw z którym pracowały także Ewa, Marta i Jola.


Koniecznie popatrzcie jakie piękne prace stworzyły!

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Przepiękna praca Moniś... I masz rację, miłość matki do dziecka i odwrotnie - to chyba jedyna miłość, która jest na zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki są rewelacujne, a nie nieudolne, a praca wspaniała i z cudownym przesłaniem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca ! Kolorystyka i kompozycja - super !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

    Slot Online

    OdpowiedzUsuń
  5. កាស៊ីណូអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  6. takie dziwne te dekoracje, mało męskie

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...