niedziela, 22 grudnia 2019

Bileciki na ostatnią minutę!

 Kończąc cykl wpisów o makramie w scrapbookingu  przedstawiam Wam pomysł na ekspresowe zawieszki, bilecik do prezentów. 
Ozdobiłam je małym i choinkami uplecionymi ze sznurka.

Aby wykonać  te zawieszki potrzebna jest umiejętność wiązania węzła płaskiego.
Kolejne węzły  pleciemy tak, by bo obu stronach sznurka rdzenia tworzyć wydłużające się  stopniowo "gałązki ".


Choinki zrobiłam ze sznurka sizalowego, satynowego i bawełnianego-plecionego:


Zawieszki umieściłam na proporczykach z papieru.
Są trójkątne, więc nieźle wpasowały się w kształt choinek.




Prawda, że to szybki sposób na oryginalne bileciki?


Bardzo mi było miło stworzyć te wpisy o makramie. 
Mam nadzieję, że były dla Was interesujące. Serdecznie zapraszam do spróbowania swych sił w wyplataniu sznurków. 
Pozdrawiam :)




1 komentarz:

  1. Wpasowałaś je doskonale! i w trójkąty i w nasz cykl na Halo Crafty :) Dziękuję za przygotowanie tych wszystkich uroczych dekoracji , idealnych na święta ale nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...