wtorek, 2 lutego 2016

Tak zapraszaliśmy...

na uroczystość Chrztu Świętego naszej Urszulki.
Zaproszenia z aniołkiem dla naszego Aniołka, który taki całkiem grzeczniutki wcale nie jest ;)
Oj nie! Daje mamusi czasami w kość!
Ale mimo to udało mi się co nieco zrobić:


Zaproszenia zrobiłam w dwóch wersjach kolorystycznych,


nieco ciemniejsze na papierze z linii Basic- Lemoncraftu

i jaśniejsze zrobione z kolekcji Mushrooms z UHK Gallery


Na obydwu uwielbiany, uroczy aniołek 
(długo "chorowałam" na ten wykrojnik i wyobraźcie sobie, że znalazłam go pod choinką!)


Zaproszenia proste w formie- troszkę się nawycinałam, by stworzyć ten ażurowy wzór, ale z efektu jestem zadowolona. 

Teraz nie pozostało nam nic innego jak przygotować się duchowo do przeżycia tego wyjątkowego dla naszej Ulki dnia.
To już w niedzielę chrzcimy naszego Aniołka :)

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Piękne zaproszenia zrobiłaś :).

    To szykuje Wam się świąteczna niedziela oby pogoda dopisała :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! tyle w nich serca, miłości i pracy zdolnych rąk. Piękny wstęp dla całej uroczystości!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zaproszenia;)
    ja też "choruję" na ten wykrojnik

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...