piątek, 31 maja 2019

Majowe "shabby chic"

W Scrap for Four żegnamy dziś maj kolorowymi i bogatymi pracami w stylu "shabby chic".
Tematykę naszych prac i materiały przygotowywała w tym miesiącu Marta.
Wytyczne były krótkie i  nieskomplikowane:

"Stwórzcie pracę w stylu shabby chic, bogato, warstwowo i z błyskiem  "

Za to stworzenie pracy w tym stylu już takie proste nie było!!!
Okazało się, że "Shabby chic" to zdecydowanie nie moja bajka...

Jak dla mnie za dużo w tym błyskotek i koronek... nie wiadomo jak to ułożyć.
Ale wytyczne, wytycznymi, pracę zrobić trzeba ;)

Stworzyłam zatem kartkę z okazji ślubu, z shakerem w kształcie serca i (jak na mnie) z duużą ilością błyskotek i koronek.

Kartka jest sztalugowa, skręcana... i jak to określiła moja nastolatka taka w stylu "cygańskiego wesela" ;)











Z całego zestawu użyłam naprawdę całkiem sporo. 
Najtrudniej było zagospodarować jakoś ten duży kawałek gipiury- w rezultacie posmarowałam tkaninę białym gesso, a po wyschnięciu wycięłam z niej pojedyncze listki, które wzbogaciły kwiatowe kompozycje.

Musicie przyznać, że zestaw przygotowany przez Martę prezentuje się imponująco:


A jak z tematem "shabby chic" poradziły sobie dziewczyny?
Koniecznie trzeba sprawdzić, co u Ewy, Joli i Marty

Pozdrawiam :)



5 komentarzy:

  1. O kurczaki... Ale naprawdę zaszalałaś z dodatkami. Ja nie potrafiłam :)
    Fajna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie faktycznie jest i na bogato, i z błyskiem :D Świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Fantastyczna praca :) Faktycznie jest bogato, warstwowo i z błyskiem :) Bardzo mi się podoba zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, ładnie zestawione kolory i dodatki, naprawdę chwyta za oko, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Shabby i shaker - dobrana para!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...