piątek, 5 kwietnia 2019

Wiosna w "Scrap for Four"

Taka piękna, słoneczna pogoda za oknem, więc i w naszym Scrap for Four zrobiło się wiosennie!
A wszystko to za sprawą kwietniowego wyzwania, w którym cała nasza załoga przygotowuje wiosenne ozdoby.
A pracujemy z takim zestawem, który tym razem przygotowywałam ja ;)


Wytyczne nie były skomplikowane:
Tworzymy dowolną, wiosenną dekorację- nie kartkę!!! 
(może być świąteczna, wielkanocna ale niekoniecznie).
Wykorzystać należy obowiązkowo, przynajmniej jeden element tekturki (ptaszki, gałązka z budką), chociaż jedną gałązkę z pąkami (białe, zielone), piórka, kwiatki papierowe lub metalowe (można użyć obydwu), co najmniej trzy rodzaje papierów z zestawu.
I tyle wytycznych.
Dajmy się ponieść wiosennej fantazji 

Mimo to, gdy przyszło do tworzenia pracy, kompletnie nie miałam na nią pomysłu!
W końcu, będąc w sklepie natrafiłam na taką fajną rameczkę i postanowiłam zamienić ją w wiosenną ozdobę.


I teraz wygląda tak:

Ramkę pomalowałam na żółty kolor, a metalowy kwiatek oplotłam sznurkiem! 
(no przecież musiałam dodać element makramy)
"Drewniany papier" pełni tu rolę tła, a kolorowymi ozdobiłam ptaszki i domki wycięte z birmaty.


W szczegółach wygląda to tak:




By dopełnić kompozycję dodałam odrobinę zielonego sizalu i sztuczny mech.
A oprócz papierowych kwiatków, wiosenną łąkę zdobią również małe, metalowe kwiatuszkowe ćwieki ;)


Wszystkie elementy przykleiłam na kosteczkach dystansowych, by jeszcze bardziej podkreślić efekt 3D


Mimo,że początkowo trudno mi było coś stworzyć z tego zestawu i zastanawiałam się po cichu, jak mogłam  wymyślić takie "głupie"wyzwanie, to z efektu końcowego jestem zadowolona.
Fajna jest ta wiosenna rameczka, taka kolorowa!!!


A jeśli macie ochotę na więcej wiosennych inspiracji, to zapraszam do Marty, Joli i Ewy.
U nich też jest z pewnością KOLOROWO i WIOSENNIE!

Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Ramka aż kipi wiosną i dobrą energią. Na pewno będzie świetnym poprawiaczem humoru gdziekolwiek się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta Twoja wiosenna ramka Martuś :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...