piątek, 28 września 2018

Jesienne opowieści... czyli o tym, jak po niemal rocznej przerwie, próbujemy wrócić do wspólnej zabawy ;)

No trochę nas nie było... ale to właśnie teraz, jest ten czas, by wrócić do naszej zabawy w Scrap for Four. 

 Dziś "Edycja #49", do której materiały przygotowała dla nas Jola.



A oto wytyczne z jakimi dane nam było się zmierzyć:

Stwórz pracę na temat „Jesienne opowieści”. 
Użyj:
• dwóch papierów w największym rozmiarze,
• minimum jednego najwęższego paseczka,
• minimum jednej grafiki ze zwierzęciem lub rośliną,
• minimum jednego napisu,
• minimum jednej grafiki agateriowej gałązki lub listka,
• minimum jednej wykrojnikowej gałązki i jednego wykrojnikowego kwiatka do zwinięcia,
• reszta – wedle uznania.


Moja jesienna opowieść zainspirowana jest zdjęciem naszej Ulki, które powstało ubiegłorocznej jesieni.
Jakoś tak mi pasowała do tych uroczych grafik ze zwierzaczkami.


W pracy udało mi się zrealizować wszystkie wytyczne.


Co prawda kwiatki do zwinięcia u mnie mają nieco inne zastosowanie
 ale ważne że są 😉


Agateriowe liście i te wycięte wykrojnikiem, 
przemalowałam na bardziej jesienne kolory.


W mojej pracy rządzą koła... wszak jak zabawa, to najlepiej na okrągło!
Nie tylko jesienią 😉



Na pozostałe inspirujące i zapewne piękne  "jesienne opowieści" 
zapraszam do : Joli, Marty i Ewy

Pozdrawiam 😍

1 komentarz:

  1. Ależ fajna praca. Ileż tam się dziej i jak jest kolorowo :D Boska rameczka :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...