piątek, 30 czerwca 2017

"Okno mojej duszy"...

czyli kolejny temat w naszej zabawie w "Scrap for four"

Przygotowała go dla nas, wraz z zestawami Ewa.


Temat pracy: "okno mojej duszy". 
Forma pracy: dowolna. 
Papierów możecie użyć z jednej lub z drugiej strony. 
Obowiązkowo: okno, brokatowy papier (do wyboru: srebro, złoto lub oba), minimum 3 kwiatki i słomka.


Od razu przyznam się, że czasu na zrobienie pracy miałam malutko, 
więc i nie jest to jakaś wyszukana rzecz.
Zresztą publikuję ją też na szybcika, korzystając z tego, że Mała raczyła wyjść z tatą na spacer (ostatnio nic tylko mama i mama, więc wszelkie scrapowe sprawy załatwiam nocą!)
Ot, prosta kartka, której głównym motywem jest tytułowe okno właśnie.


Chciałam by kartka była romantyczna, lekka... jak ze snu.


To okno, nie jest zwyczajne...


przenosi do tajemniczej krainy MARZEŃ!


Tam jest bardzo kolorowo, pastelowo, spokojnie i... magicznie.
A może to okno do... NIEBA?




Robiąc tę kartkę udało mi się wywiązać z wszystkich wytycznych:
moje okno ma srebrzyste, brokatowe firanki, słomka "robi" za gzyms, a na parapecie, 
w ażurowej donicy wspaniała kompozycja kwiatowa!

Od siebie dodałam drewnianego ptaszka, kawałek koronki, kilka kwiatków i napis.
Kompozycji dopełniają embossowane serwetkowe stemple... zresztą pudrem potraktowałam też piórka, róże, ptaszka i gzyms.
Jak szaleć to szaleć ;)

A jak z tym zestawem zaszalały dziewczyny?
Ogromnie jestem ciekawa,
 zwłaszcza, że Jola już odkryła rąbka tajemnicy, zdradzając, że tworzy album...
A co u Ewy i Marty?
Zajrzyjcie do Nich koniecznie!

Zmykam tymczasem, bo Ulencja nadciąga :)

Pozdrawiam!




5 komentarzy:

  1. Piszesz, że czasu miałaś malutko, a kartka przebogata! śliczna jest w każdym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka,bajecznie kolorowa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniś, jest lekka i romantyczna i jest jak ze snu. Kapitalnie to zobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i można pomarzyć ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...