wtorek, 29 lipca 2014

I po urlopie...

a było pięknie, intensywnie, aktywnie...  czyli tak jak lubimy,
czasami można było się zmęczyć :)


Były góry,



wodospady,



i choć pogoda okazała się nieco kapryśna, moje dzieciaki nie mogły sobie odmówić kąpieli w tak czystym jeziorze!


[ Brrr,  to chyba morsy  jakieś, ja zamoczyłam nogi zaledwie po kolana :) ]


Tak  wspaniale spędzaliśmy czas w Słowenii, nad Jeziorem Bled.

Do dziś jeszcze słyszę ten szum jeziora, huk wodospadów, szelest leśnych drzew...
dokładnie tak, jak w tym wyzwaniu:



Zachęcona tematem, postanowiłam stworzyć wakacyjną pracę,  choć nie jest ona właściwie związana z  moimi wakacjami...


to jednak z szumem wody ma wiele wspólnego :)


Rameczka powstała jako urodzinowy upominek dla mojego Siostrzeńca, który swe kolejne urodziny świętował podczas egzotycznych wojaży.


Ramkę pomalowałam na niebiesko z białymi przetarciami robionymi metodą "na wosk"


Ozdobiłam kawałkami  "marynarskiej" tasiemki i drewnianym serduszkiem.


Muszelki zrobiłam z gliny samoutwardzalnej i pomalowałam farbami akrylowymi.

................

A świętowanie urodzin nie mogło obejść się bez kartki:


W zupełnie innych klimatach... dość "starociowa" choć wiek Solenizanta jeszcze tak młody
;)


Z licznymi przeszyciami, przedarciami, tuszowaniem mocnym... na niezawodnych papierach z UHK Gallery

Moim zdaniem, to są najlepsze papiery na męskie kartki!


Pozdrawiam wakacyjnie :)


8 komentarzy:

  1. Cudowne wakacje, tez lubimy spedzac czas na wedrowkach po gorach i podziwianiu piekna przyrody, ramka i kartka bardzo ladne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ramka :) dziękuję za udział w zabawie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wspomnienia :) i ta tasiemka w kotwice ach cuuudna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wakacje. Góry i woda jednocześnie - spełnienie marzeń :)
    Pozdrawiam wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałe wakacje !!! Rameczka bardzo ładna. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałaś wspaniały urlop! Zdjęcia są przepiękne!!! Rameczka jest świetna. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoki przepiękne, te kolory i słońce...wspaniałe miejsce na wypoczynek. Nie dziwię się, że zainspirowało Cię do wykonania tak uroczej rameczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...