poniedziałek, 31 grudnia 2012

TDZ decu i noworoczne życzenia dla Was :)

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dziś relacja z kolejnej odsłony naszej zabawy  w TDZ decu.
Razem ze mną bawią się: Modrak, Bożenka i Mruwka.
Zapraszam do nich!
Temat w tym miesiącu, zadany przez Bożenkę, nawiązywać miał do tematyki sylwestrowo-noworocznej...
Łatwo nie było, pomysłu brak.
W końcu życie samo przyniosło rozwiązanie...
Mąż (wielbiciel kalendarzy wszelkich- mamy kalendarz prawie w każdym pomieszczeniu!!!) zażyczył sobie deski pod kalendarz zdzierak... i oto jest:


Ponieważ deska robiona była dla faceta więc nie mogła być cukierkowa- choć ja pewnie dla siebie wybrałabym jakieś kwiatowe motywy- dlatego też, zastosowałam  znany już papier ryżowy z motywem tarcz zegarowych


a dodatkowo wkomponowałam  jeszcze wydarte z serwetki "serca z przesłaniem"



Żeby nie było nudno i całkiem płasko pobawiłam się pastą strukturalną i za pomocą strzykawki zrobiłam reliefy, które potraktowałam patyną.
Brzegi deski też spatynowałam, a całość pokryłam matowym lakierem.


Mąż stwierdził, że tak pięknej deski (ocena subiektywna) nie można ukrywać i powiesił kalendarz w najczęściej użytkowanym pomieszczeniu... w kuchni:



Teraz nie pozostaje mi nic innego tylko życzyć Wam i sobie
Szczęśliwego Nowego Roku
2013
niech będzie pomyślny, pełen twórczych pomysłów
 i spełnionych marzeń.

Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Szczęśliwego nowego roku! Deseczka śliczna!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem gramatycznie:
    Piękna deseczka!
    Masz niesamowite wyczucie i wykonujesz prace z dbałością o szczegóły, co daje niesamowite efekty! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, dużo zdrowia, radości i wielu wspaniałych prac.
    Desecza przecudnea, szkoda zakrywać ją kalendarzem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mu się tam wcale nie dziwię -cudownie ją skomponowałaś i zrobiłaś! :)
    Szczęścia w Nowym Roku 2013 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo!!!!
    Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku 2013, aby był lepszy niż pozostałe. Życzę też wielu wspaniałych pomysłów na nowe prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniś deseczka bajeczna!

    W Nowym Roku chciałabym Ci serdecznie życzyć
    tego co najlepsze i najpiękniejsze:
    niech spełniają się marzenia,
    blask przyjaźni i miłości każdy dzień opromienia,
    zdrowie i dobry humor nie opuszcza :)

    Niech się nam darzy! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mazmiko, deseczka jest fantastyczna!
    Bardzo mi się podoba!
    Piękna kompozycja i kolory - naprawdę rewelacja.

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta deseczka.
    Pozdrawiam w tym już Nowym Roku, życząc również nadal tak pięknej twórczości oraz wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, ja też tak pięknej deski nie widziałam zwłaszcza męskiej:}

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalny pomysł.Wykonanie rewelacyjne. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...