sobota, 31 grudnia 2016

SFF sylwestrowo - noworocznie :)

Na przełomie starego i nowego roku w Scrap For Four pojawiamy się z nowym wyzwaniem.
Tym razem zestawy i wytyczne dla nas przygotowywała Ewa.
                                                                                                                                         
"Wytyczne są proste - robimy MOTYWATOR na nowy rok. Coś z pozytywnym przesłaniem, dające motywującego kopa. To nie musi być kartka - może to być zawieszka, tag, cokolwiek nam przyjdzie do głowy. Wolny wybór w wykorzystaniu materiałów"

A oto i zestaw:


Mój motywator  ma formę sztalugi, na której jest miejsce na kalendarz, w którym mam zamiar zapisywać swoje rękodzielnicze zobowiązania, żeby nic mi  w Nowym Roku nie umknęło ;)



A ponieważ od zawsze moim grzeszkiem jest robienie prac na "ostatnią minutę", postanowiłam na swoim motywatorze umieścić cytaty dotyczące czasu:

Najwięcej czasu ma człowiek, 
który niczego na później nie odkłada.

 i osiągania celów w życiu.


Marzą mi się zmiany w moim statusie "zawodowym"- choć to raczej cele na kolejne lata, to:

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego,
 że osiągnięcie go wymaga czasu.
Czas i tak upłynie."


Ciekawe, czy choć w niewielkim stopniu uda mi się wcielić te przesłania w życie ?

A jak swoje motywacje na Nowy Rok przedstawiły Ewa, Jola i Marta?
Zajrzyjcie do nich koniecznie!

Na koniec, jako, że właśnie wybiła północ i pożegnaliśmy rok 2016,
 w Nowym, 2017 Roku, życzę Wam samych Pięknych i twórczych chwil,
niech spełniają się  Wasze marzenia !



Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. W życiu bym nie wpadła na pomysł, żeby motywator zrobić w formie sztalugi! Boski pomysł! Że o wykonaniu nie wspomnę, bo dzieje się tu naprawdę przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny motywator !!! I tak dużo elementów z zestawu użyłaś :) świetnie skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu tak pięknych życzeń TU u Ciebie pozostaje mi życzyć Ci Kochana właśnie tego samego.
    Pomyślności , miłości i zadowolenia, oczywiście to wszystko niech się dzieje w dobrym zdrowiu.
    Wraz z życzeniami serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny motywator!
    Oby spełniał swoje zadanie!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...