wtorek, 15 marca 2016

Z kopertą w roli głównej czyli XXXVII odsłona zabawy w Scrap for Four

Dziś 15 marca, pora więc na kolejną odsłonę naszej zabawy w Scrap for Four. 
W tym miesiącu zestawy dla nas przygotowywała Jola
To był mega wymagający zestaw- przynajmniej dla mnie.
Na bogato, a jednocześnie nie znajdziecie w nim typowych "scrapowych" papierów.
Tak wyglądał :


A oto wytyczne jakie wyznaczyła nam Jola:
Forma pracy dowolna.Fajnie by było gdyby udało się wykorzystać wszystkie elementy zestawu. Jednakże nie jest to konieczne.  Do stworzenia pracy należy na pewno wykorzystać:
- wszystkie trzy koperty,
- kartkę z książki,
- choć jedno okienko,
- ażurową serwetkę,
- choć jednego ptaszka,
- minimum jednego wykrojnikowego kwiatka oraz gałązkę z kuleczkami,
- metalowy ażurowy listek lub metalowe piórko,
- wszystkie literki tworzące napis "hope".

Ja w swojej pracy użyłam większości materiałów.
A co stworzyłam?
Sami zobaczcie.

To moja szalona interpretacja piosenki zespołu Bayer Full "Samba pocztowo-dżdżysta". 
Jakoś tak mi przyszła do głowy w momencie gdy zobaczyłam zestaw i już tam pozostała. 
Nuciłam ją sobie przy pracy.





 Dwie koperty stanowią tło, trzecia, ta najbielsza, gra główną rolę w mojej kompozycji. 
Wszystko naklejone na płótno.
A całość jest w moich ulubionych brązach... i nawet pachnie kawą, bo wykorzystałam ją by zabarwić koronki.




 Przyślij mi list, długi list
na poste-restante
Gdy wszystko straci sens, odbiorę go
Na znaczku niech będzie niebo Twe
Koperta biała jak święty Chleb
a w niej  pusta kartka
i zamiast  słów -  NADZIEJA


Myślę, że ta praca, to takie moje przesłanie, modlitwa... często do mnie wracają fragmenty tej piosenki, która osobiście znam, jako piosenkę oazową. 
Dopiero niedawno odkryłam, że śpiewa ja zespół Bayer Full

Może chcecie posłuchać?


O i jeszcze taka wersja :)


Tyle o mojej pracy.
Jestem ogromnie ciekawa co z tego zestawu wyczarowały dziewczyny. 
Zapraszam do Ewy, Joli i Marty.
A na koniec niespodzianka. 
W tym miesiącu tworzy z nami gościnnie Monika i do niej zapraszam na interpretację "kopertowego" wyzwania.

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Świetne przesłanie! Idealnie pasuje do samby oazowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ful -wypas :) Świetny blejtram Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo!Prawdziwie królewska praca. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia stworzyłaś arcydzieło :).
    Piękna praca :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, piękny blog!!! Gratuluje zdolnych łapek! Pozdrawiam serdecznie i życze samych chwil twórczych:)) zapraszam tez do mnie
    http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...