środa, 15 października 2014

Dziś mój debiut ...

na 



W XXII edycji tej zabawy miałyśmy się zmierzyć z tematem: "Dzień nauczyciela"
 A pracowałyśmy na takim zestawie materiałów, który przygotowała dla nas Monika:
  


A oto jak poradziłam sobie z tym wyzwaniem:


Udało mi się chyba wykorzystać każdy skrawek papieru ...



oraz wszystkie dodatki :)


Stempel z Agaterii  i tekturka zakupiona w Artimeno podkreślają tematykę karteczki


Od siebie dodałam jeszcze... guziczek!


A ponieważ kartka "poszła" do szkoły, musiałam w coś ją zapakować:


Torebka z kolekcji "Radość o poranku" z Galerii Papieru z kolejnym stempelkiem z Agaterii

Tyle u mnie, a co u dziewczyn???
Ja jestem bardzo ciekawa, zajrzyjcie koniecznie do Ewy, Joli i Moniki !!!

Na koniec chciałabym jeszcze raz podziękować dziewczynom za przyjęcie mnie do swojego grona.
Jest mi bardzo miło, że mogę się z Wami bawić!

Pozdrawiam :)



8 komentarzy:

  1. Brawo Monia! Wspaniały debiut w naszej grupie :) Pięknie wszystko wykorzystałaś i skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! pięknie wszystko zgrałaś! Podziwiam!!! Debiut bardzo udany. Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  3. debiut udany na 100 % :) i każdy skrawek wykorzystany ??łał:)wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło ;) Świetna karteczka i opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i to się nazywa zrealizować 100% planu :) Kartka śliczna i wszystkie przydasie wykorzystane! Super Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Moniko:)cieszę się , że jesteś z nami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! Mnie również bardzo się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...