środa, 22 maja 2019

Mini album na bis

Niedawno miałam przyjemność stworzyć kolejny mini album według kursu Enczy.
Tym razem był prezentem dla nowożeńców z okazji ślubu.
No i nie miał w sobie metek 😉


A skoro tematyka ślubna, to kolorystyka albumu jest bardziej stonowana, jasna, pastelowa.
Romantyczna !


Użyłam tu papierów marki Mintay Papers by Karola- kolekcji "Marry me!"


Do tego tekturki ze Scrapińca i napisy z moich ulubionych pasków z  UHK Gallery.


A i coś, co moim zdaniem robi klimat w tym albumie... drewniane koraliki, kosteczki z literkami, 


z których ułożyłam imiona nowożeńców.
Fajnie to wygląda ;)



Z tego co wiem, zamawiająca była z albumu zadowolona, czy obdarowani się nim ucieszyli?
Tego nie wiem... ale wydaje mi się, że taki albumik, może być miłą pamiątką.


Chyba spodobała mi się ta forma. coś czuję, że będą następne ;)

Pozdrawiam


1 komentarz:

  1. Ho, ho !!! Ten album jest naprawdę super !!! Udał się i wyszedł piękny ! jest w nim tyle drobiazgów i malutkich niespodzianek... podziwiam !!!
    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...