piątek, 12 maja 2017

Mega mobilizacja!

To, jak dawno tu nie zaglądałam, jest przerażające!
A to, jak dawno nie było tu nic makramowego, woła o pomstę do nieba!!!

Czas to naprawić... choć nie obiecuję, że to będzie jakiś spektakularny powrót.
Zaległych prac do pokazania mam całe mnóstwo.
Foldery ze zdjęciami pękają w szwach, tylko czasu wciąż za mało... bo nocami albo się tworzy albo publikuje... u mnie zdecydowanie wygrywa to pierwsze.

Ale dosyć narzekania, czas na SZNURKI !
Tylko nie obiecujcie sobie zbyt wiele... do pokazania mam tylko jeden skromniutki komplecik biżuterii, 
który uplotłam na urodziny Siostrzenicy (tej wiecie, najwierniejszej fanki moich makramek).
Dla niej musiałam się zmobilizować, by tradycji stało się zadość i prezent od nas był sznurkowy!

Oto i on:


Sznurek jubilerski i koraliki TOHO


ot i tyle!


Znany wzór... ale kolor sznurka mi się podoba taki "jeans"... nada się chyba do wielu wiosennych stylizacji?


A jak urodziny to i karteczka być musiała!


Z najnowszej kolekcji Lemoncraftu
Daydream rządzi!



Pozostając w tematyce rodzinnych urodzin, w kwietniu byliśmy na jeszcze jednej imprezie. 
18 urodzinach mojej kolejnej Siostrzenicy (starzeją nam się dziewczyny!)

Dla niej powstała torebka:

Inspirowana kursem na blogu UHK Gallery 


i zrobiona z papierów tej marki




I to tyle. 
Do następnej publikacji. 
Mogę Wam powiedzieć, że na pewno będą to kartki, w dodatku komunijne,
 bo ten temat przerabiam ostatnio co noc ;)

Pozdrawiam








3 komentarze:

  1. Oj !!! Sznurków to ja dawno u Ciebie nie widziałam. Piękny komplecik ! Jesteś mistrzynią w tej dziedzinie. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...