sobota, 6 sierpnia 2016

Anielsko cierpliwość

Tego mi brakuje ostatnio najbardziej - cierpliwości i chęci do obrabiania zdjęć i publikowania ich na blogu.
Bo o ile jakieś nowe prace wciąż powstają, to ich dokummentacja kończy się na szybkim pstryknięciu fotki, najczęściej telefonem.
W ramach wakacyjnej mobilizacji, przy okazji pracy nad kolejnym aniołkiem, wrzucam zdjęcia dawno robionych, a jeszcze nie publikowanych prac.


Aniołek ze sklejki zdobiony techniką decoupage.
Z wykorzystaniem maski z Agaterii i tekturek ze Scrapińca.


Zamknięty w takim pudełku.


Do kompletu kartka.


Zestaw robiony z okazji Chrztu Świętego, więc nie mogło zabraknąć na kartce religijnych atrybutów.


Komplet wykonany z papierów marki Lemoncraft.


Drugi zestaw chrzcielny też składał się z aniołka i kartki.





Kartka tym razem w formie kartki-księgi.



Tu dominuje papier z UHK Gallery i tekturki ze Scrapińca.



Ostatni anioł to inna historia.
Przyjaciółka poprosiła mnie o uszycie anioła, ktory miał być prezentem dla dziewczynki grającej na skrzypcach...


Tak zrodził się  umuzykalniony anioł ze skrzypcami w dłoniach.


Chciałam by był elegancki, jakby dopiero co zagrał najważniejszy koncert.



Stąd aksamitna, ciemna sukienka, gustowne bolerko, buty ze złotymi sznurówkami a nawet i koraliki na szyi.


Najtrudniej było zrobić instrument. O ile ze skrzypcami poszło gładko- uszyłam je z filcu, to nad smyczkiem musiałam się długo głowić.



Najważniejsze, że udało mi się wywiązać z zadania!
I nawet mi się ten anioł- skrzypaczka podoba!


Ach, dawno nie siedziałam przy maszynie... (nie licząc szybkich przeszyć robionych na kartkach) trzeba by uszyć coś nowego...
Za to produkcja kartek nadal trwa.
Pewnie wkrótce tu jakieś pokażę ;)

Pozdrawiam leniwie, wakacyjnie :) 


6 komentarzy:

  1. Miło popatrzeć i nacieszyć oczy:) śliczne prace:)
    Posyłam moc ciepłych pozdrowień -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne anioły - wszystkie !!! Te ze sklejki i te na karteczce :) Anielica ze skrzypcami - super !!! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace. Szczególni epodoba mi się te pierwszy aniołek w turkusach... No i te skrzypeczki anielskie - sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aniołki są cudne! szczególnie ten pierwszy, jaśniutki, wpadł mi w oko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, aż miło się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...