niedziela, 10 maja 2015

Z "pędzelkami" :)

Dziś długo oczekiwane sznureczki, czyli krótki przerywnik w mojej "papierologii".
Oto pastelowy komplecik, upleciony w prezencie urodzinowym dla Siostrzenicy:


Kolor, hmm, miętowy? Seledynowy? Nie potrafię go nazwać.


W skład kompleciku wchodzą: kolczyki


i  wisior- zawieszka na sznureczkowym łańcuszku


Biżuterię tę uplotłam z nici nylonowych
 i dodałam białe kuleczki korala


Muszę przyznać, że upleciona z tych nitek biżuteria pięknie wygląda ale koszmarnie się ją plecie.
Strasznie to mozolna praca, a w przypadku gdy nie ma się zbyt wiele czasu na realizację, to i efekty nie są rewelacyjne.


Nie byłabym chyba sobą, gdybym nie stwierdziła, że nie do końca jestem zadowolona z tego kompletu.
Wymyśliłam sobie kolczyki z frędzelkami... cóż wygląda to trochę jak pędzelki.

Na szczęście Solenizantka chyba była zadowolona z prezentu, bo nawet nosi te biżutki, więc może nie są takie złe ;)

A w najbliższym czasie zasypię Was kartkami komunijnymi, bo trochę się takich u mnie ostatnio natworzyło.
No i może jakaś krótka relacja z wczorajszego "Papiorzanego Combra"- dziś krótko napiszę: 
BYŁO SUPER!!!

Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. Jakie piękne!!! Wspaniały komplet. Sznurek ma przepiękny kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne :) I kolor stworzony dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, niebanalne i do tego komplet:) A że praca mozolna, to tym bardziej chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba. Kolorek piękny - delikatny pastelowy. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to jest przepiękny komplecik! Mnie się bardziej z rybkami kojarzy. I kolorek do tego świetny. Słowem piękna - letnia biżuteria!
    A stronka też zmienia wygląd na lato?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to taki typowy kolor lata :) Piękna biżuteria, w sam raz na wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy komplecik !
    Piękny letni kolor !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...