środa, 15 kwietnia 2015

SFF edycja XVIII

Ponieważ dziś mamy dzień piętnastego kwietnia, czas na kolejną pracę, która powstała w ramach naszej zabawy w Scrap for Four.


W tym miesiącu zestaw "roboczy" przygotowywałam ja.
Wymyśliłam sobie bardzo wiosenny temat "Zielono mi", dlatego też i w naszym zestawie króluje kolor zielony!!!


A wytyczne tym razem są bardzo proste. 
Należy w pracy użyć dwóch odcieni zieleni: jasnego i ciemnego, przynajmniej trzech spośród  wybranych przeze mnie ozdób, no  i do wyboru sznurka, tasiemki lub wstążki (oczywiście można użyć wszystkiego)


Ja na swojej kartce wykorzystałam prawie wszystko!
 Nie znalazłam tylko zastosowania dla  wstążki i filcowego motyla.


Za to pobawiłam się serduszkowym dziurkaczem i z tych wzorzystych papierów, które są dosyć cienkie, zrobiłam sobie kwiatki.
( Przy okazji bardzo dziękuję Lawendzie za te fajne papiery. Nie miałam okazji wykorzystać ich w pracach wielkanocnych, ale chyba dobrze je spożytkowałam?
Dziękuje Kochana! )

A dwa odcienie "Kapuśniaczka" posłużyły jako baza kartki.


Moja soczysta, zielona, wiosenna kartka ma specjalne przesłanie... ma mi pomóc rozgonić smutki, wskazać nadzieję...


Stąd w centrum kartki, ramka z digi stemplem. który znalazłam na blogu "Coś z Niczego& Coś za Nic"



A  u dołu kartki dużo się dzieje! Prawdziwa gęstwina, w której dobrze się czuje wiosenna ptaszyna (rozjaśniłam ją nieco farbą akrylową).


Tak wygląda moje "ZIELONO MI"
Jeśli macie ochotę zobaczyć, jak zinterpretowała ten temat reszta naszej ekipy, serdecznie zapraszam do Ewy, Joli i Marty.

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. NIe da sie ukryć, Twoja karteczka jest też przepiękna! Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka - ramka! Kapitalny pomysł! Jest bogato, ale wszystko pięknie skomponowane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka :D Przygotowałaś Moniu super zestawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym nie powiedziała, że z paru rzeczy wyczarujesz taką piękną kartkę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita ta kartka!!! Pięknie wyszła, tak wesoło i wiosennie. A ile tu pracy widzę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo. Zwłaszcza, że zielony to mój ulubiony kolor:)
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna zieleń! Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...