poniedziałek, 7 lipca 2014

Trochę orientu???

Bo chyba w takim, trochę orientalnym klimacie uplotły mi się te kolczyki:


W założeniu miały być podobne do tych ... ale nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła czegoś inaczej.
Tym bardziej, że akurat  koralików w kolorze mięty, o dużym rozmiarze dziurki (takim na sznurek)  w moim ulubionym sklepie nie było.


Koraliki są więc zielone i chyba też ciekawie wyglądają w połączeniu z brzoskwiniowym sznurkiem :)


Choć i tak kolczyki inaczej wyglądają w pomieszczeniu, inaczej  "na łonie natury"


To moje kolejna biżuteria łącząca drobne koraliki ze splotami makramowymi... chyba się w końcu przekonam do tego stylu 
;)


  A może ktoś się zainspiruje "makramą koralikową" ???
Nie zaszkodzi spróbować... dlatego kolczyki zgłaszam na szufladowe wyzwanie "Zainspiruj nas- kolczyki"



A jak już jesteśmy w temacie inspiracji... 
oto  jak moje plecionki promują makramę wśród szerszej grupy odbiorców...


w tej oto publikacji.


Jest mi szalenie miło, że dzięki zaproszeniu P. Kasi Gawędy mogłam pokazać swoje prace i to w tak doborowym towarzystwie!
Bo w numerze pokazano wiele ciekawych technik tworzenia biżuterii i zebrano prace wielu zdolnych twórców.
Dziękuję :)

Pozdrawiam wakacyjnie!!!

9 komentarzy:

  1. Są świetne! Połączenie kolorków zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne:) no i gratuluję publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje!!! Twoja makrama jest przepiekna i cieszę się, że będzie teraz zachwycać szersze grono osób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim serdeczne GRATULACJE zechciej przyjąć.
    A kolczyki , jak to sama napisałaś piękne Ci się uplotły.
    Tamte wachlarzyki również mi się podobały .Ale te są śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! No i serdecznie Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie kolorków i wielkie gratulacje za publikacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te mają ciekawszą formę. Obie pary bardzo mi się podobają.
    Taka publikacja to jest coś! Gratulacje!
    Muszę jej poszukać bo wygląda interesująco, ale jej nie spotkałam w kioskach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale one piękne! Wspaniale kolczyki! Serdecznie gratuluje publikacji. Jest to naprawdę powód do dumy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję! A kolczyki jak wachlarze, piękne!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...