sobota, 1 lutego 2014

Wersja kobieca

kartek z okazji  50-ki.
 
A jak dla pań, to mogłam poszaleć sobie z kwiatuszkami :)
 
 
Pierwsza kartka jest różana, delikatna, mocno ażurowa.
 
 
Pastelowe kolory papieru z kolekcji "Sen Motyla" z Galerii Papieru świetnie współgrają z drobnymi papierowymi różyczkami i różanym buttonem z LemonCraftu.
 

 
Napis, to oczywiście digi-stempel autorstwa Jolagg


Kartka już tradycyjnie ma wewnątrz kieszonkę, a włożyłam ją w takie pudełko:
 

 
Tę, zdominowaną przez różany motyw, kartkę zgłaszam na wyzwanie na BlogStudio75.
 
 
 
Druga kartka całkowicie odmienna. Ma zdecydowane, fioletowo- turkusowe barwy. Choć i tu użyłam różanego papieru z kolekcji "Fioletowe Fiołki" z Galerii Papieru  oczywiście :)

 
Cyferki ze Scrapińca potraktowałam srebrnym tuszem

 
I użyłam pięknej grafiki Alice Creations

 
Kieszonka w środku- obowiązkowa!

 
 
Skończyły nam się ferie, jeszcze tylko weekend i od poniedziałku trzeba wrócić w utarty rytm.
Nawet się z tego cieszę :)
Śniegu było w czasie ferii jak na lekarstwo, za to mroźne dni pozwoliły nam skorzystać z naszego "podwórkowego lodowiska"- uwielbiam jeździć na łyżwach, a i moim dzieciakom idzie to coraz lepiej :)
Niestety dziś już za oknem prawdziwie wiosenna pogoda, słoneczko i 7 stopni na plusie, więc z łyżew nici.
 
Pozdrawiam :)
 
 


10 komentarzy:

  1. Super! Jak zawsze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dla odmiany u mnie śniegu jeszcze dużo.Temperatura 0 stopni i ferie za dwa tygodnie:)
    Karteczki śliczne obie.Bardziej na mnie "zadziałała" ta różana mocno ażurowa:)
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza jest przepiękna. Uwielbiam takie kolorki. Ja tam jestem szczęśliwsza proporcjonalnie do wzrosty temperatury, Więc jak jest dodatnia to ja jestem w siódmym niebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Turkus z fioletem? Niesamowity zestaw :)
    Jakże różne te kartki... a każda ma w sobie coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocne akcenty kolorystyczne na obu kartkach, obie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są śliczniutkie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My ferie to chyba na końcu mamy. Fiolet - cudo! Ta grafika pięknie się wkomponowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kartki! Zapraszam także do mnie na Candy: http://supelkowo.blogspot.com/2014/02/walentynkowe-candy-na-facebooku.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza kartka to prawdziwie koronkowa praca. Miło nam, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu na blogu Studio75, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...