wtorek, 26 listopada 2013

Zbliża się Adwent!

A to oznacza, że trzeba przyspieszyć z przygotowaniami.
Co prawda, u mnie posypały się zamówienia raczej nie świąteczne  i  plecenie ozdób choinkowych to tylko przerywnik w papierkowej robocie.
Tak dla oddechu :)



Jako pierwsze uplotłam taką małą gromadkę aniołków:
 


W tym roku drucikowym stelażom powiedziałam stanowcze NIE!
 


I uplotłam takie sznurkowe aniołki... z główkami z drewnianych kołeczków.
Caluteńkie, bieluteńkie.
Próbowałam zrobić im wypalarką twarze... ale zdecydowanie bardziej podobają mi się takie, czyste!
 


Na razie powstało tylko 6 sztuk- zdjęcia kiepskie, wybaczcie, ale pogoda za oknem nie sprzyja robieniu zdjęć. a moje umiejętności fotograficzne nie pozwalają na nic lepszego. W rzeczywistości aniołki są na prawdę urocze ;)
 


A obecnie plotą się gwiazdeczki.
Pomiędzy papierologią oczywiście!!!
Kartki świąteczne?
Na nie też przyjdzie czas, o ile zdążę, a jak nie, to wszystkie kupię w AMUN-ie i też będzie dobrze, bo na szczytny cel pójdą pieniążki...

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Twoje aniołki naprawdę zachwycają. Są niesamowite i bardzo oryginalne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No takiego zmyślnego anioła to ja jeszcze nie widziałam . Cuuuuudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioły przepiękne !!!
    Jeszcze nie widziałam takich u Ciebie ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dziękuję za podpowiedź w sprawie kartek, zawsze spędzają mi sen z powiek.
    Aniołki Mazmiś są urocze, delikatne i bardzo klimatyczne. Zamiast twarzy zrobiłabym im tylko kropki- oczka, choć w sumie nie wiem, może tak jest lepiej.
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie rób im twarzy,są idealne! Czasem więcej nie znaczy lepiej ;) Czasem lepiej sobie troszkę wyobrazić...I rzeczywiście...zdecydowanie odrzuć stelaże,bo bez nich stworzyłaś aniołki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne!!!!!!!!!!!!! Śliczne te Twoje aniołki.

    OdpowiedzUsuń
  7. A będą na zamówienie ?! Bo ja kcem :) Bo są cudne! A gwiazdki będą też nowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dla Ciebie zawsze! Napisz maila to dogadamy szczegóły.
      Gwiazdki też inne będą niż do tej pory... już niedługo się pojawią.

      Usuń
  8. Śliczne aniołki i piękne mają sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne aniołki. Te z drutem też były śliczne, ale te są takie bardziej naturalne, IMO bliższe definicji rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...