niedziela, 29 września 2013

Druga...

z serii "4 kartki na 1 ślub".
Tu było trochę łatwiej, bo miałam wytyczne: kartka miała być formatu A5, a w środku dowcipne życzenia, które wystarczyło tylko ładnie opracować graficznie.
A skoro tekst życzeń na wesoło to i kartka tak frywolna trochę :)
 
 
Oczywiście na galeriowych papierkach!
Tym razem w delikatnych, pastelowych fioletach:
 
 
Digi stempel od Jolagg w otoczeniu perełek...
 
 
i kwiat z dziurkaczowych serduszek,
 
 
kawałek woalu spięty serduszkami,
 
 
a w samym centrum, ta urocza para- grafika wyszperana w sieci.
 
 
I tę kartkę zamknęłam w pudełku!
Ślubne klimaty jeszcze powrócą,  choć  zdarzyło mi się ostatnio zrobić też dwie urodzinowe kartki. Jednak ślubne dominują.
W planach kolejne 4.
W tym jedna osobista, bo i my wybieramy się w sobotę na wesele.
I tu klops, właśnie uświadomiłam sobie, że nie mam biżuterii, która pasowała by mi do sukienki!!!
Nie wspomnę już o butach, torebce... a i pomysłu na fryzurę brak :(
Ach, te babskie dylematy!
Nie lubię sytuacji, gdy muszę się "prezentować"
 
Pozdrawiam niedzielnie :)
 
Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Jaka piękna ta kartka.Elegancka,ale nie tak zupełnie poważnie :) Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, piękne kolory ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka śliczna. Jaką masz sukienkę?? Może jakoś mogłabym pomóc?? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Janeczko, dziękuję za dobre chęci. Jesteś Kochana!!!
      Sukienkę mam rudą. Właśnie wygrzebałam z szuflady kuleczki "piasku pustyni", może uda mi się do soboty coś z nich wykombinować. Jeśli nie makramę, to może choć jakieś "zwyklaczki". Największym moim problemem jest to, że ja nie lubię się tak stroić, a to ślub w rodzinie męża, więc trzeba jakoś wyglądać. Ot, ponarzekałam sobie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Z pewnością wyczarujesz sobie coś wyjątkowego! To pewne, bo NIKT tak nie umie.
      Karteczka delikatna i pięknie pomyślana. Woal serduszkami przypięty bardzo, bardzo mi się spodobał!

      Buziaki posyłam wraz z życzeniami SUPER zabawy!!

      Usuń
  4. Śliczna kartka, bardzo podoba mi się użyta tu kolorystyka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę, że wyczarujesz dla siebie coś z biżutków, zdolniacho! A karteczka - prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest boska!!!! Jakie śliczne kolorki. W ogóle uwielbiam Twoje karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...