piątek, 2 sierpnia 2013

Po męsku!

Tak właśnie rozprawiłam się z kolejnym urodzinowym prezentem.
Bo wiadomo, młodzi, to najbardziej lubią dostać "kasę", sami przeznaczą ją na coś fajnego.
Ale tak tylko z kopertą na urodziny?
No, chyba, że z ozdobną kopertą:




Kartka kopertówka powstała z papierów "My Dear Watson", jest dosyć oszczędna w dodatki, tylko papierowa taśma w zegary, antyczne ćwieki i digi stempel od Novinki.
W środku, oprócz życzeń oczywiście- trochę śrubek i zegarów :)



A ponieważ jakoś nie lubię jedynie "kopertowych prezentów", uplotłam jeszcze to:



Męski zestaw bransoletkowy...






Bransoletki uplecione z grubych sznurów polipropylenowych.
Ozdobione metalowymi ćwiekami.



Czy  Młody będzie w nich chodził... nie wiem.
Mój Mąż stwierdził, że on by takiego czegoś nie założył  (i tak z łaski swej służył za modela bym mogła rozmiar odpowiedni upleść) pocieszam się tylko, że On jest jednak "starej daty" :)))

A Wy co powiecie na taki zestaw?

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. :) Koperta bardzo pomysłowa i faktycznie męska,i do tego te bransoletki,,,, fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kopertówka świetna, a bransoletki - ja bym taką nosiła, ale ja nie jestem facetek :P Daj znać co na to obdarowany?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super męski prezent, oryginalny i do pozazdroszczenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja. Ty to jesteś pomysłowa. Nie ma to jak oryginalny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój brat by nosił na pewno, ale pojedyńczo.
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja zdecydowanie należę do tych starej daty, ale podobno z niespotykaną dozą tolerancji:)))))
    Tak fajną kopertę mogłabym otrzymać, nawet bez finansowego wkładu:)
    Bransoletki są super.A zaznaczyłaś,że chodzi o "Młodego" więc myślę,że będzie zadowolenie z takiego fajnego prezentu:))))
    Pozdrowień moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności :) Męskie bransoletki są super :) Sama bym taką chciała dla mojego męża :P :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...