piątek, 5 lipca 2013

Trojaczki...

czyli trzy karteczki portretowe :)



Przygotowałam je na życzenie mojej Siostry.
Były podziękowaniem dla Pań Nauczycielek, które w minionym roku szkolnym uczyły moją Siostrzenicę.
Postanowiłam, że karteczki będą do siebie podobne,a jednocześnie będą różnić się szczegółami.
Powstała więc karteczka zielona:



z tłem kolory zielonego, zieloną wstążką, kwiatkiem i ćwiekami...



Druga niebieska:

 


I trzecia w odcieniach czerwieni:

 


Karteczki powstały z  pięknego, kwiecistego papieru z Lemonade i znów poczęstowałam się wspaniałymi stempelkami Novinki.



Na tym kończę pokazywanie prac dziękczynnych związanych z zakończeniem roku szkolnego.
Było tego trochę... a przede mną sezon ślubny, więc znów karteczkowo będzie :)
Zmykam tymczasem dzieciaki do łóżek zagonić... a za oknem zanosi się na potężną burzę!!!
Strach się bać!

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Piękne robisz te kartki ,uwielbiam zaglądać do Ciebie ,,,dziś też troszkę tworzyłam z papieru ,ale Twoje to są MEGA cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, zarazem podobne i różne od siebie:-) A sezon na burze, to ostatnio w całej Polsce mamy;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są śliczne i panie zapewne były bardzo zadowolone z takich podziękowań. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna podziękowania! U nas wczoraj tez była burza, ale nie taka straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne podziękowania :) Panie pewnie były zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. BArdzo ciekawe te Twoje karteczki! wspaniała pamiątka dla nauczycielek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu pięknie i kolorowo u Ciebie:) Tyle fajnych różności, że aż miło popatrzeć:)) W wolnej chwili zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy śliczniutkie:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...