piątek, 19 lipca 2013

Sznureczków...

dziś nie będzie!
Będą za to ślubne klimaty :)




Ramkę potraktowałam embossingiem na gorąco, dodałam trochę koronki, kilka ćwieków, perełki w płynie... a te dwa ażurowe serducha wychylające się zza wstążki, to nic innego jak naklejki (dostałam je od Kasi- ślicznie dziękuję!),  przyklejone na wycięte z papieru bazy.
Ciekawy dają efekt!
Kolorystyka karteczki wpasowała się w tę letnią paletę kolorów


zgłaszam ją więc na wyzwanie "Paleta lata" na blogu Digi Scrap




Druga karteczka w stylu retro.
Postanowiłam wreszcie zużyć te plątające się szufladzie grafiki :)
Jakoś tak pasowała mi tu bawełniana koronka i zrobiony na szydełku kwiat.
Do tego grube, maszynowe przeszycia, embossowane na złoto zawijaski i odrobina pereł.

A to na deser... 


Li i jedynie 70 takich winietek powstało. 
To druga część tego  ślubnego zamówienia.

Ślubna tematyka wciąż jeszcze u mnie "panuje" więc możecie się spodziewać kolejnych karteczkowych postów.
A w najbliższym czasie będzie też trochę chwalipięctwa, niech, no tylko zrobię zdjęcia ślicznościom, które dostałam od Modrak.

Tymczasem w domu mały remont.
Więc planuję, maluję, przestawiam... i sprzątam (wrrrr)!

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Piękna kartka w niebieskościach !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! niebieska ciekawa ....ale druga retro ja pobiła - :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki fantastyczne. Cudowne wykonanie i te kolory!

    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam na Twojego maila ale poinformowano mnie o jakiś problemach.. mail taki na blogu aktualny ???
    Potrzebuję karki dla syna ślubnej.[mój oststni post}.jak się z Tobą skontaktować???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Och Kochana przypomniałaś mi o konieczności remontu i u mnie.Nawet to lubiłam, gdy mogłam sama go robić.No może przy niewielkiej pomocy:)))A teraz mam zakaz rodzinny:((((
    Karteczki są piękne.Dla mnie ta retro:))))Sam romantyzm.
    Mam pytanie czy do takich kartek nadają się stare zdjęcia?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, gdy sama mogę remontować, po swojemu... niestety nie zawsze jest mi dane, tym razem nie obyło się bez "fachowca". A na karteczki retro stare zdjęcia jak najbardziej!!! Jeszcze bardziej nadają kartkom retro charakteru :)

      Usuń
  6. śliczniutkie karteczki :) Jak dla mnie ta pierwsza najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. dwie zupełnie rózne kartki , każda ma swój urok - pierwsza jest niesamowicie bogata i niezwyczajna taka a druga elegancko stonowana i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...