czwartek, 31 stycznia 2013

Na szybko...

zrobiona karteczka według tej mapki:


Moja interpretacja prezentuje się tak:


I kilka zbliżeń...
funkcje guziczków pełnią cekinowe kwiatki.



Literki tworzące tekst podkleiłam na kosteczka 3D,  a tło, na którym są naklejone, zrobiłam z paseczkowych ścinków według tego kursu.
Na zdjęciu nie jest to zbyt widoczne, ale na "żywo" daje fajny efekt :)



A kwiat?
Też ścinkowy zrobiony według kursu Ewy:


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie wg kursu#3 w Scrap -Ścinkach
i
na   Wyzwanie mapkowe na blogu Silesian Craft

Wrócę tu  jeszcze wieczorem pokazać moje zmagania z kolejnym tematem w TDZ decu...

 :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo piękna ta praca.Bardzo ciekawie i pięknie wygląda ten kwiat na niej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :) kolorki są cudne, a kwiatuch genialny :) Dziękuję za udział w ścinkowej zabawie z moim kursem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna kartka. Nie wygląda na szybką robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) Piękne dopasowana kolorystycznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrap-ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to cudo jest moje:) dziękuję bardzo za tą śliczna karteczkę:) na żywo jest jeszcze ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...