czwartek, 21 kwietnia 2011

Chwalipięta:)

Oderwawszy się na chwilkę od przedświątecznych prac, pokażę jakie śliczności otrzymałam w wielkanocnych wymiankach.
W pierwszej, kurczaczkowej, organizowanej przez Agnieszkę MD prezent dla mnie przygotowywała Kinga, z bloga Robótki Kiniaczka.

A dostałam od niej same wspaniałości:



Oprócz tych, wykonanych przez Kingę prezentów, dostałam też słodkości, które oczywiście nie dotrwały do sesji zdjęciowej i zestaw do xxx, którym ochoczo zainteresowała się moja córka :)

Druga wymianka organizowana była przez Lucynę.
W tej zabawie prezent dostałam od Doroty
Tylko popatrzcie jakie cuda potrafią tworzyć Jej ręce:

Kwiaty z krepiny, wstążkowe jajka, masosolne serduszko z aniołem, biżuteria oraz przydasie i słodkości...


Zachwycona jestem, tym co otrzymałam w ramach wielkanocnych wymianek.
Kingo i Doroto, jeszcze raz gorąco Wam dziękuję :)

Ja prezenty przygotowywałam dla Magdaleny (wymianka kurczaczkowa):


I dla Janeczki (wymianka u Lucyny)


Z tego co wiem, drobiazgi, przeze mnie zrobione się spodobały :)

Dziękuję Organizatorkom obydwu wymianek za wspaniałą zabawę!

Dobranoc :)

11 komentarzy:

  1. Kolejny dowód na to, że wymianki są super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy! I masz bogatą dekorację świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że moja paczuszka spodobała Ci się i sprawiła radość
    pozdrawiam

    www.kwiaty-z-krepiny.info

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna wymianka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty i wymianki! Ja również dziekuję za paczuszkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko super, a najbardziej Twoje makramowe jaja :D. Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...