czwartek, 10 czerwca 2010

Dziewczyny lubią brąz...

a słońce o tym wie...

Na tę upalną pogodę, jaka wreszcie do nas zawitała, ta piosenka Rynkowskiego pasuje w sam raz. Już wkrótce lato i wakacje, a tak na prawdę, już teraz można nieźle zbrązowieć na tym słoneczku i nie trzeba wcale wyjeżdżać na dalekie plaże...ja co prawda nie należę do entuzjastek opalania, bo zawsze mnie spieka na czerwono i wyskakuje mi mnóstwo piegów, ale letnią pogodę uwielbiam :)

Uwielbiam także kolor brązowy...stali goście tego bloga, mieli niejednokrotnie okazję się o tym przekonać, stąd kolejna czekoladowa makrama:

 


Tym razem naszyjnik w formie egzotycznego kwiatu...czy liścia???

 


ozdobiony howlitowymi kuleczkami (też już znacie to zestawienie)

 


Naszyjnik...jeden z tych niezwykłych, bo tworzonych na zamówienie :)

 


I tu zdradzę Wam sekret...nie tylko ja lubię brąz ;)
Właścicielka tego naszyjnika, też lubuje się w takiej kolorystyce...i co dla mnie bardzo ważne, zadowolona jest z tej makramy.
A ja cieszę się bardzo, że mogłam stworzyć coś, dla tak wspaniałej osoby, która niesamowicie szydełkiem czAruje i tym samym, sprawić jej trochę radości :)

"Dziewczyny lubią brąz"...i upalną pogodę!
Pozdrawiam bardzo GORĄCO!!!

10 komentarzy:

  1. Wcale mnie to nie dziwi- bo cudny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym też była zadowolona, jest piękny, skromny a zarazem bardzo strojny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszlo fantastycznie, ja nie jestem entuzjastka wszystkich brazow , ale ten ,gleboki jest super.Naszyjnik niezwykly.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z podziwu wyjść nie mogę...jakie to cudne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny,taki dopracowany...Masz rację z tymi letnimi klimatami,też wolę taki upał od ostatnich deszczów i mrozów ...pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny naszyjniczek !!!
    Aż chciałoby się zaraz ubrać go na szyję i poparadować przed lustrem ... i nie tylko ...
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny naszyjnik! Ja też lubię brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja biżuteria makramowa jest rewelacyjna!
    Serdecznie pozdrawiam - Wiki

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...