wtorek, 29 czerwca 2010

Do...

Jagulki pofrunęła "motylkowa" przesyłka ode mnie...

 


zawartość przedstawiała się następująco:

 

kolorowy notesik skrapuszko, z motylkowym motywem :)

 

makramowe kolczyki z motylkami z masy perłowej,


i motylkowa broszka ze sznurka, którą już wcześniej prezentowałam.

 

Wszystko to, w takim makowym pudełku schowałam.

Bawiłam się w tej wymiance świetnie...bardzo lubię robić niespodzianki :)
I za każdym razem, ogromnie się cieszę, gdy moje prezenciki podobają się obdarowanym.

Pozdrawiam Was serdecznie i za Waszą obecność gorąco dziękuję!

6 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty przygotowałaś! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia przygotowałaś cudny prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie się cieszę, że akurat na mnie trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niespodzianki od Ciebie są zawsze bardzo ładne i udane. Cieszą oczy i są praktyczne. Świetny pakunek z zawartością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace przygotowałaś...cudo!Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...