wtorek, 29 grudnia 2009

Pójdźmy wszyscy do...

betlyjki!

Tym razem tak po śląsku,bo bardzo mi się podoba ta nasza regionalna, rzadko już używana, nazwa bożonarodzeniowej stajenki.
Tak właśnie stajenkę nazywa moja Babcia.

Gdy w tym roku dekorowałam naszą, domową betlyjkę,(a to już taka nasza rodzinna tradycja) nie wiedziałam jeszcze jaka nas czeka gwiazdkowa niespodzianka :)
A jest wprost cudowna...
Dostaliśmy od Dzieciątka piękne, zimowe, świąteczne miasteczko,
które od razu zostało wkomponowane w gotową już stajenkę.

Tak powstała nasza dwupoziomowa świąteczna dekoracja.



Wewnątrz półki, sianko, płotek i figurki bożonarodzeniowych postaci...



Na górze, gdzie wcześniej było po prostu niebo, powstało zimowe miasteczko, otulone śniegiem



Z boku "żywe" gałęzie jodłowe, co by nam pachniało pięknie, bo choinkę sztyczną mamy ...niestety



Po drugiej stronie, modna ostatnio "choinka"- prezent urodzinowy, jaki dostałam od siostry :)


Pięknie to wszystko wygląda...



zwłaszcza o zmroku, gdy w maleńkich domkach palą się światełka, a z wieży kościółka słychać dźwięk dzwonów...




Dziękuję wszystkim za życzenia świąteczne...i te poświąteczne.
I już dziś życzę Wam wielu pomyślności w Nowym Roku, ogromnej fantazji i niewyczerpanych zasobów twórczej weny, realizacji wszystkich planów, zamierzeń...marzeń!
I szczęścia, szczęścia, szczęścia!

8 komentarzy:

  1. Wizja miasteczka na górze bardzo mi się podoba, tam zapewne można znależć tych którzy odeszli :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę Ci radości w NOWYM ROKU.
    Podoba mi się miasteczko po zmroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, szczególnie wieczorem... Jestem zachwycona miasteczkiem, jego wykonaniem!

    W Nowym Roku również życzę spełnienia marzeń i weny twórczej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieczorem to musi być frajda kiedy patrzy się na takie maleńkie, podświetlone miasteczko :)))

    Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich Bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełne uroku miasteczko:-)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest!
    A na Nowy Rok życzę...
    wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
    miłości i dobrej przyjaźni,
    spełnienia marzeń oraz wiele inspiracji i kreatywności...
    ...najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w Nowym Roku!

    Wszystkiego dobrego życzę Tobie i Twoim bliskim, niech ten rok będzie lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! lubię bardzo takie klimaty, zawsze mnie takie rzeczy zachwycały!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...